טיפול בלייזר לנשירת שיער

מכשירי הלייזר הביאו למהפכה בענף הסרת השיער וכעת הם מציעים גם טיפול בנשירת שיער. טיפול בלייזר לנשירת שיער הוא טיפול חדשני המסייע להגברת צמיחת השיער בעשרות אחוזים תוך מספר שבועות. טיפולי הלייזר הביאו בשורה טובה למתקרחים, הם מעוררים עניין רב בכל רחבי העולם המערבי.

קסדת לייזר להצמחת שיער

טיפול בלייזר לנשירת שיער ניתן בכמה דרכים, אחת מטכניקות הטיפול מתבססת על שימוש בקסדה אותה יש לחבוש במשך כחצי שעה, הקסדה מכילה לייזר אדום ודוידות לד, היא מצליחה בעזרת הלייזר לעורר לחיים את זקיקי השיער ולהגביר את קצב הצמיחה.  מדובר בבשורה טובה בעבור הסובלים מהתקרחות גברית, ההתקרחות הגברית נובעת לרוב מהאטה בקצב הצמיחה וההתפתחות של זקיקי השיער. תוצאות ראשונות לאחר שימוש קבוע בקסדת הלייזר אפשר יהיה לראות לאחר כ-10 שבועות.

היצרן של הקסדה מבטיח טיפול בלייזר לנשירת שיער ללא תופעות לוואי, בתוך הקסדה מתוקנות אוזניות המאפשרות האזנה למוזיקה במהלך השימוש בה. קסדת הלייזר משווקת כבר באירופה ובקנדה, נכון לרגע זה לא ניתן לרכוש אותה בישראל.

כיצד מתבצע הטיפול?

קסדת הלייזר מתאימה לטיפול בנשים וגברים כאחד, יש אפשרות לטיפול ביתי או לטיפול במכון. השימוש בקסדה פשוט מאוד, אפשר לבצע טיפול עצמי ללא כל קושי. טיפול בלייזר לנשירת שיער מתאים במקרים של התקרחות אנדרוגנטית ומקרים של שיער דליל, כל שיש לעשות בכדי לבצע את הטיפול הוא לחבוש את קסדת הלייזר פעמיים בשבוע לפרק זמן של 20 דקות. שימוש דו שבועי בקסדה יסייע במניעת אבדן שיער נוסף ויעודד את קצת צמיחת השיער. הקסדה מספקת גם פונקציה של עיסוי קרקפת להמרצת זרימת הדם. ישנה המלצה על שימוש בקסדה לאחר טיפול השתלת שיער להחלמה טובה יותר ושיפור תוצאות ההשתלה.

איך משפיעה טכניקת הלייזר?

האור והחום של הלייזר משפרים את זרימת הדם אל הקרקפת, הם מצליחים לגרות את זקיקי השיער ולעודד פעילות מהירה יותר. הלייזר מצליח לחדור אל הרקמות הפנימיות של הקרקפת ומעודד אספקה מהירה יותר של דם אל זקיקי השיער. התוצאה היא צמיחה מהירה יותר של שיער בריא וחזק. קסדת הלייזר מצליחה לשקם ולשפר את הקרקפת ואת זקיקי השיער, כך מצליח טיפול הלייזר לעודד צמיחה מחודשת של שיער.

יתרונות הטיפול

היתרון המשמעותי ביותר הוא קלות הטיפול, בעזרת חבישת קסדה דו שבועית ניתן לטפל בנשירת שיער בכל אזורי הראש. הקסדה מציעה גם פונקציה של עיסוי קרקפת נעים ואוזניות להאזנה למוזיקה. השימוש בקסדה מתאים לטיפול ביתי עצמאי, ניתן לבצע את הטיפול בבית באופן פרטי ללא כל צורך בביקורים במכונים.

חשוב לציין כי הטיפול בלייזר אינו כרוך בתופעות לוואי, אי נעימות או כאבים. יש אפשרות להשיג תוצאות טובות ללא כאבים וללא צורך בשימוש בתרופות או תכשירים קוסמטיים. המחקרים מציגים נתונים חיוביים של האטה בנשירת השיער וחידוש צמיחת השיער לאחר שימוש ממושך בקסדה. טיפול בלייזר לנשירת שיער הוא העתיד, בעזרת הלייזר הטיפול בנשירה ובהתקרחות הופך הרבה יותר נגיש, נוח ויעיל.