השתלת שיער בישראל

השיער שלנו מהווה את אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בדימוי העצמי, באופן שבו אנחנו תופסים את עצמינו ובמקום שאנחנו מוכנים לקחת בעולם, מתוך תחושת ערך עצמי, הוא מהווה את אחד מעיקרי המפתח של כרטיס הביקור שלנו ונשפט כחלק ממכלול הטיפוח והתחזוקה העצמית. אנחנו משקיעים רבות בשיער שלנו ולא בכדי, עוצמתו ידועה לנו עוד מסיפורו של שמשון הגיבור- שם באמת נמצא הכוח שלו, בשיער.

השיער שלנו מושפע ממגוון של גורמים שונים אלו כוללים סטרס, תזונה, סביבה, אורח חיים, גנטיקה, שינויים הורמונליים וגורמים נוספים. בגוף יש מיליוני זקיקי שיער פעילים ועוד מיליונים רבים של זקיקים שאינם פעילים אשר יקומו לחיים לאורך הזמן, כאשר נשירת שיער הוא תהליך טבעי ומהותי בחיינו. יחד עם זאת אנו לא מאבדים את השיער בזכות אותם מיליוני זקיקים רשומים, וזאת הסיבה שבגללה לעולם לא נשיג תוצאות לייזר אופטימליות לאורך זמן, משום שלאורך השנים הבלוטות הרדומות תתעוררנה ותצמחנה שערות חדשות, גם באזורים חדשים. זאת גם הדרך להשתיל שיער, להשתמש בבלוטות קיימות ולהעביר אותן אל איזור ספציפי.

השתלת שיער ביום אחד- היום עושים את זה ככה

לא כולנו ניחנו בשיער שופע, מלא ונהדר ששומר על מראהו לאורך השנים, ולמעשה יש אנשים שמראש השיער שלהם פשוט לא משהו. עד לא מזמן הייתה זו צרה צרורה והמון אנשים סבלו לא מעט ובלא מעט אופנים כתוצאה מבעיה זאת, כיום זו כבר לא בעיה, בין אם מדובר על בעיית נשירת שיער לגברים, ובין אם מדובר על נשים, בין אם מדובר על השתלת שיער במפרצים, או השתלת גבות- הפתרון קיים והוא מושלם. הכל נעשה בתהליך נקי, פשוט וביום אחד, וכךיותר ויותר אנשים פונים לפתרון הנפלא של השתלת שיער. פרוצדורה פשוטה וקצרה שערכה לא יסולא בפז.

בניתוחים אסתטיים באופן כללי ובפרט בכל אשר נוגע אל השתלות שיער עולה לא אחת ההתלבטות המהותית, האם לבצע אותה בישראל או שעדיף לעשות אותה בחול. אז מה ההבדל ומה היתרונות והחסרונות של כל אחת מהאלטרנטיבות?

השתלת שיער בארץ מול השתלת שיער בחו"ל

בגדול, ההבדל המשמעותי ביותר הוא המחיר. 

מחיר השתלת שיער משתנה בהתאם למוניטין של הקליניקה, לשטח ההשתלה וכמות השיער המושתל והמחיר הסופי הוא דינמי גם ברמה המקומית, כלומר גם בישראל וגם בחול תוכלו למצוא מנעד מחירים די רחב באותו המקום, ולכן מחיר כשלעצמו לא יכול להוות אינדיקציה מהיימנה דיה על מנת להבטיח את איכות המרפאה ואנשי הצוות המבצעים את הפרוצדורה.

בעוד שבישראל רמת הטיפול היא גבוהה כתנאי בסיסי לא כך המצב ביתר מדינות העולם, לכן אם אתם בוחרים לבצע השתלת שיער בחול, למדינה בה תבחרו לעבור את הפרוצדורה תהיה השפעה חשובה בקבלת ההחלטה. כמובן שבמצב תקין קיימת סטנדרטיזציה קלינית, כלומר קיים סטנדרט אחיד לטיפול בכל העולם, שמטרתו לאפשר את אותה רמת הטיפול הרפואי בכל המדינות. בפועל, זה רחוק מלהיות המצב אשר מושפע ממגוון של משתנים.

 

פופולאריות הפרוצדורה היא אחד המשתנים שמשפיעים יותר הן על איכות הטיפול עצמו, הן על סטנדרט הטיפול הכללי באיזור והן על גיוון המחירים לפרוצדורה. במקומות שבהם קיימת פופולאריות והטיפול מתרחש לעיתים קרובות, איכות הטיפול תהיה גבוהה יותר לאור המיומנות הנצברת עם הניסיון, כך גם הציוד וכן קשת המחירים שרלוונטית לצרכן.

 

בעוד שלביצוע השתלת שיער בישראל יש את היתרוו המובהק שלהן, יש מדינות רבות אחרות שהפופולאריות של ביצוע השתלות שיער אצלן גבוהה פי כמה, ואיתה גם המיומנות. פערי המטבע וחוזקו של השקל הישראלי הופכים כמעט כל יעד לזול יותר בתחום, מה שהופך מדינות שונות לעדיפות על פני ישראל, ובפרט טורקיה.

איך עובד התהליך של השתלת שיער בחו"ל?

מבחינה תפעולית, ובהנחה שהתהליך נעשה דרך חברה רצינית ואמינה, כל מה שדרוש על מנת להשלים את הטיפול מתחילתו ועד סופו מצוי תחת אחריותה המלאה של החברה המבצעת. החל מביצוע התשלומים, דרך טיפול בסוגיית הטיסות, הזמנת הטיפול, ביטוחים ועד לטיפול במתקן ההחלמה ותהליך ההתאוששות, כלומר אתם מטופלים מ א' ועד ת'. זה המקום לציין שהשתלת שיער בחו"ל ובטורקיה, הפופולארית כל כך בתחום, בפרט, השירות המקיף לרבות תנאי ההתאוששות הם ברמה גבוהה ביותר ואף כזו שעולה על התנאים בישראל.

 

השתלת שיער לנשים, כמו גם השתלת שיער לגברים נעשית לרוב באמצעות השתלה של זקיקי שיער רדומים אל איזור הקרקפת והאיזורים הקרחים. לרוב התשלת שיער אינה חולשת על הראש כולו, אלא מתמקדת באיזורים ספציפיים, כך למשל מהנפוצות שבהשתלות היא השתלת מפרצים, התופעה המקובלת יותר אצל רוב הגברים. 

 

כמובן שהקרחה היא לא צרתם של הגברים בלבד, ובעוד שלפחות חמישים אחוזים מהגברים בישראל סובלים מהקרחה, הרי שאחוז לא מבוטל של נשים סובלות גם הן מתופעות של שיער דליל בצורה קיצונית עד להקרחה של ממש. תופעה כואבת, מצערת ופוגענית ממש.

 

השפעתה של השתלת שיער לנשים ולגברים על מידת האושר

בעידן שלנו, עידן השפע בו ההשרדות פינתה את מקומה לאיכות חיים, אושר הפך למושג מרכזי במה שחשוב לנו ומה שאנו תרים אחריו. רוב הדברים שאנו מאמינים שיצרו לנו אושר אינם מאפשרים קיום שלו לאורך זמן, וזה נכון לגבי הרבה מאד דברים, אבל לא לגבי טיפולים אסתטיים ובפרט לא לגבי טיפולי השתלת שיער אשר מעניקים אושר מתמשך לגברים ולנשים כאחד. גם השתלת שיער סינטטי נראית טבעית לחלוטין ומחזירה למליוני אנשים בשנה את החיים שלהם בחזרה, ברחבי העולם כולו.

היא לא רק מגדילה את מידת האושר, אלא מעלה גם את הביטחון העצמי ואת הדימוי העצמי מה שמשפיע גם על איכות חיי הזוגיות וגם על ההצלחה בעבודה.

אולי יעניין אותך גם?

עמוד הבית

השתלת שיער מהמומחים בלבד לא הולכים יותר כי "כולם הולכים". הולכים לטובים ביותר השתלת שיער זהו נושא מאוד רגיש וחשוב מאוד לשים את החלקים הרגישים

להמשך קריאה »

השתלת שיער לגברים

השתלת שיער לגברים נשירת שיער באופן כללי ונושא ההתקרחות בפרט בקרב גברים היא סוגיה פצועה וכואבת. לא בהכרח בגלל שבאמת מדובר באסון שאי אפשר להתקיים

להמשך קריאה »

השתלת שיער סינטטי

השתלת שיער סינטטי השתלת שיער היא פרוצדורה נהדרת שמשפרת איכות חיים באופן שאין שני לו. התוצאות פשוט מדהימות והטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להתאים פתרונות לכל מצב

להמשך קריאה »
הקרחה במפרצים

השתלת שיער במפרצים

השתלת שיער במפרצים השתלת שיער היא הפתרון הטוב ביותר שיש לרפואה האסתטית להציע לאדם, גברים ונשים כאחד, במונחים של איכות חיים ואושר. כן, קראתם נכון.

להמשך קריאה »

נשירת שיער

נשירת שיער למרות החוויה המאוד שליליות שיש לנו כנגד נשירת שיער באופן כללי והתקרחות בפרט, וההשלכות הרבות שיש לתופעה הזאת על חיינו, האיכות שלהם והנגזרות

להמשך קריאה »