השתלת שיער ביוון

השתלת שיער היא פרוצדורה כל כך מבורכת, היא באמת משנה חיים, וכשהיא נעשית ביוון הברכה היא כפולה ומכופלת, זאת משום שהבעיה היחידה היא שהליך השתלת שיער בישראל הוא מאד יקר. למעשה, בישראל הוא מהיקרים בעולם, בזמן שיש מקומות שמספקים תוצאות אפילו טובות יותר, במחירים נמוכים יותר באופן משמעותי.

ישראלים רבים בוחרים לעלות על גל תיירות המרפא ונוסעים לעשות השתלת שיער ביוון מה שמעניק להם יתרון משמעותי הן בעלות הפרוצדורה שמחירה נמוך הרבה יותר מאשר בישראל, הן בגישה לקליניקות מנוסות ומיונות אשר מעניקות שירות לכמויות אדירות של מטופלים מרחבי כל העולם וכמובן הדובדבן שבקצפת, הזכות שבלהחלים אל מול נופיה של יוון האגדית. השתלת שיער ביוון היא הפתרון הפופולארי ביותר בקרב ישראלים שרוצים לקבל תוצאה מעולה בלי לשבור את חשבון הבנק בשביל זה.

למה השיער שלנו נושר?

השתלת שיער הוא תהליך שמאפשר לאנשים ליהנות ממראה שיער שופע, בריא ומלא ללא קשר לסיבות שבגינן איבדו את שערם.

נשירת שיער ואובדן שיער הם מצבים קשים וכואבים שיכולים להתרחש כתוצאה משפע סיבות שונות. הן נשירת שיער לנשים והן נשירת שיער לגברים נגרמת כתוצאה מסטרס, אקוטי וגם כרוני.

היא מתרחשת שכתוצאה מתזונה לקויה, שינויים הורמונליים, גנטיקה כמובן והרשימה עוד ארוכה. לעיתים נשירת שיער היא תופעה זמנית שעוצרת לבד או בעקבות הסרת הגורם המפריע שמוביל ומייצר את התופעה ולאחר מכן נוצר שיקום.

אם אובדן השיער התרחש כתוצאה מניתוח או פרוצדורה רפואית כלשהי ונוצרה צלקת שבעקבותיה אין צמיחת שיער, מצב כזה לא ישתקם באופן טבעי וצריך יהיה לבצע השתלת שיער. כך לדוגמא ומסיבה זו ממש עושים השתלת שיער במפרצים אשר נסג כתוצאה מניתוח מתיחת פנים וגם השתלת גבות שאבדו כתוצאה ממריטה חוזרת או אפילו בגלל מבנה צמיחת השיער. כיום ניתן לעשות השתלת שיער ביום אחד או לכל היותר בכמה טיפולים בודדים, זאת בהתאם לסוג טכניקת ההשתלה שתיבחר.

איך עושים השתלת שיער?

השתלת שיער לגברים כמו גם השתלת שיער לנשים היא פרוצדורה שמתבצעת בבטחה וביעילות כבר עשרות שנים. מטבע הדברים, קליניקות שעושות יותר השתלות הן מיומנות יותר ומסוגלות לספק תוצאות מדויקות יותר. זה אחד המאפיינים הבולטים של השתלת שיער ביוון, כמו גם השתלת שיער בטורקיה שהפכו למעצמות של השתלות שיער תוך התמחות בהשתלת שיער טבעית, אך גם השתלת שיער סינטטי ובכך למעשה מספקות פתרון מלא ויסודי לאוכלוסיית העולם כולו בדבר החשוב כל כך של מראה השיער.

השתלת שיער יכולה להתבצע בשלל של טכניקות שונות, כאשר באם מדובר על השתלת שיער טבעי לרוב יהיה זה שיערו של המושתל מאזור אחר שהוא שופע שיער עם שורשים חזקים ובעלי יכולת הסתגלות לאזורים אחרים בגוף. ככלל, כאשר מדובר על שיער טבעי, האזור שממנו תילקח תרומה יהיה אזור העורף שעוטף את הראש, אלא שלא בכל המקרים מדובר בשיער שניתן לעשות עמו עבודה. במקרים רבים אין מספיק שיער, או שהאזור לא יוכל להתאושש ולהצמיח שיער שופע מחדש.

באם נבחרה שיטת השתלת שיער טבעית יש כמה טכניקות לעשות זאת, אלה נחלקות בעיקר לשני סוגים הראשונה היא השתלה בודדת, כלומר של זקיקים או שערות בודדות ממש אחת אחת והשנייה היא השתלה של פסים שלמים. מטבע הדברים השתלה בודדת תשיג תוצאות טובות יותר, וכן השתלה של זקיקי שיער תשיג תוצאות טובות יותר מהשתלה של שערות מלאות.

השתלת שיער סינטטית תעשה בשיטה אחרת שאינה מצריכה, מטבע הדברים, אזור תורם שממנו ניתן יהיה לקחת שיער. השיער שנעשה בו שימוש לטובת השתלות סינטטיות הינו שיער מיוחד שפותח בתנאי מעבדה ונראה טבעי ושלם ומתאפיין בחוזק שיערה גדול יותר משל שערה טבעית. גם בהשתלה סינטטית נעשית השתלה יחידנית על פי שיטת השערה, כך שמשתילים את השערות אחת אחת. ההשתלה עצמה נפרסת על פני שניים עד שלושה טיפולים ונעשית בסיוע של הרדמה מקומית. ההחלמה מהירה וקלה בכל סוגי ההשתלות. במידה ואתם עושים השתלת שיער ביוון או השתלת שיער בטורקיה תוכלו ליהנות מתנאי החלמה של מלון חמישה כוכבים ופינוק אופטימלי. נכון, החלמה מפרוצדורה קלינית היא לעולם לא חופשה, אבל היא בהחלט הופכת לנעימה יותר כשהסביבה מפנקת.

כמה זה עולה וכמה תחסכו על השתלת שיער ביוון?

מחיר השתלת שיער נע על טווח רחב למדי של מחירים ומושפע מכמה קריטריונים. מה שמשפיע על המחיר הוא קודם כל המדינה בה נעשית השתלת השיער. מדינת ישראל שייכת לרשימה הקצרה יחסית בהן עלויות השתלת שיער הן מהגבוהות בעולם. יחד אתה נמצאות ברשימה הזאת ארצות הברית וקנדה. מיותר להזכיר שמחיר הפרוצדורה הגבוה לא מסגיר מקצועיות גבוהה יותר ובוודאי שלא תוצאה טובה יותר. לעומת זאת מקומות כמו יוון וטורקיה שהפכו למוקד לעלייה לרגל עבור אנשים מכל העולם כדי לעבור את הפרוצדורה הפכו למקומות המיומנים והטובים ביותר ולו רק בגלל היקף הלקוחות הגדול שפוקד את הקליניקות להשתלות שיער במדינות אלה מדי שנה בשנה.

פערי המחירים משמעותיים. בעוד שבישראל בגין הפרוצדורה בלבד תצטרכו לשלם סכומים שיכולים להגיע עד לשלושים אלף שקלים, כמובן כשמדובר על הטכניקות המתקדמות בשימוש בהשתלת שיער, המחיר עולה בהתאם. במידה ותבחרו לעשות השתלת שיער ביוון או בטורקיה תמורת כל הטיפול, לרבות שהות בתקופת ההחלמה בתנאי אירוח גבוהים יעלה לכם כשליש המחיר.

קריטריונים נוספים שמשפיעים על מחיר ההשתלה הוא גודל האזור המושתל וצפיפות השיער המתבקשת. כמובן שככל שצפיפות השיער תהיה גבוהה יותר כך גם התוצאה הסופית בהתאם. שיער שופע ומלא הוא תוצאה ישירה של צפיפותו ולכן בהחלט כדאי לא להתפשר בגזרה זו. אתם גם לא חייבים להתפשר על המחיר ולשלם הון עתק כשבמקום אחר תוכלו לקבל תוצאה אפילו טובה יותר בפחות ממחצית העלות.

אולי יעניין אותך גם?

עמוד הבית

השתלת שיער מהמומחים בלבד לא הולכים יותר כי "כולם הולכים". הולכים לטובים ביותר השתלת שיער זהו נושא מאוד רגיש וחשוב מאוד לשים את החלקים הרגישים

להמשך קריאה »

השתלת שיער לגברים

השתלת שיער לגברים נשירת שיער באופן כללי ונושא ההתקרחות בפרט בקרב גברים היא סוגיה פצועה וכואבת. לא בהכרח בגלל שבאמת מדובר באסון שאי אפשר להתקיים

להמשך קריאה »

השתלת שיער סינטטי

השתלת שיער סינטטי השתלת שיער היא פרוצדורה נהדרת שמשפרת איכות חיים באופן שאין שני לו. התוצאות פשוט מדהימות והטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להתאים פתרונות לכל מצב

להמשך קריאה »
הקרחה במפרצים

השתלת שיער במפרצים

השתלת שיער במפרצים השתלת שיער היא הפתרון הטוב ביותר שיש לרפואה האסתטית להציע לאדם, גברים ונשים כאחד, במונחים של איכות חיים ואושר. כן, קראתם נכון.

להמשך קריאה »

נשירת שיער

נשירת שיער למרות החוויה המאוד שליליות שיש לנו כנגד נשירת שיער באופן כללי והתקרחות בפרט, וההשלכות הרבות שיש לתופעה הזאת על חיינו, האיכות שלהם והנגזרות

להמשך קריאה »