השתלת שיער במפרצים

השתלת שיער היא הפתרון הטוב ביותר שיש לרפואה האסתטית להציע לאדם, גברים ונשים כאחד, במונחים של איכות חיים ואושר. כן, קראתם נכון. אמת היא שרפואה מתעסקת בעיקר בסוגיות של חיים ומוות, אבל במציאות של שפע, לאיכות החיים שלנו יש השלכה ישירה על הקיום עצמו. איכות חיים ירודה עלולה להוביל לדכדוך ואף לדיכאון, בעוד שיש דברים מאד ספציפיים שמשפיעים על רמת האושר שלנו באופן ישיר ומבטיחים שהיא גם תשאר שם. אין הרבה דברים שמשפיעים עלינו ככה, אבל השתלת שיער נמצאת ברשימה הקצרה שלהם, בהחלט. השתלת שיער לנשים או השתלת שיער לגברים הינה בעלת אפקט מרפא, מחלים, מעורר לחיים ומעצים את האושר. היא מחזירה את השמחה לעיניים ומעלה את הביטחון העצמי והדימוי העצמי לרמות שראוי להם להיות בהן, לכן אם יש לכם התלבטות, הסירו כל מחשבה בנושא- אנחנו חיים במציאות שמאפשרת לקבל פתרון כל כך מושלם, שלם ונפלא שכל שנייה שבה זה לא קורה היא פשוט שנייה מבוזבזת.

 

איך למנוע נשירת שיער?

נשירת שיער היא תופעה נפוצה שמתרחשת לעיתים קרובות אצל כל אדם ללא קשר למגדר שלו כאשר נשירת שיער לגברים היא תופעה כואבת לא פחות מאשר נשירת שיער לנשים. למעשה, נשירת שיער הוא חלק טבעי, בריא והכרחי ממחזור החיים של השערה ואנחנו מאבדים אינספור שערות מדי יום, כך גם מדי יום צומחות המון המון שערות חדשות.

ישנם מצבים בהם מתקיימת נשירת שיער מוגברת מהנשירה השגרתית, אבל לאחר זמן מה או לאחר הסרת הגורם שגורם לכך תחזיר את המצב לקדמותו. גורמים הפיכים לנשירת שיער הם גורמים כמו שינויי מזג אוויר, שינויים הורמונליים, מחסור בתזונה ורכיבים חיוניים, מתחים נפשיים ועוד. מצבים אלו הם זמניים והפיכים והשיער יחזור לצמוח מחדש, יחד עם זאת ישנם מצבים בהם נשירת השיער תהיה בלתי הפיכה. כמובן שהסיבה המרכזית לאבדן שיער בלתי הפיך היא גנטית, אבל נשים רבות מאבדות את נפח וצורת השיער שלהן אחרי הלידות ובעקבותיהן בלי קשר ישיר בהכרח לגנטיקה שלהן, כמו למחירים שההריון הספציפי גבה.

בכל מקרה יש לא מעט דברים שאפשר לעשות כדי לשפר ולשקם את מראה השיער, אלו כוללים הפחתה של רמות המתח ושיפור אורח החיים, הקפדה על תזונה ובפרט תזונה שתומכת בשיער בריא, בדיקה של התכשירים השונים שקיימים בשוק לחיזוק השיער, חלקם עובדים עבור חלק מהאנשים וזאת בהחלט תמורה כדאית ומשתלמת למדי וכן חשוב מאד להמנע מגרימת נזק כמו התעסקות מרובה עם השיער, תכשירי טיפוח מפוקפקים ומתיחת יתר של השיער לאורך זמן.

נסיגת שיער וקרחות במפרצים יכולות לנבוע, אצל נשים בעיקר, גם כתוצאה של משיכת יתר של השיער בעת איסוף שלו לקוקו. מתיחות רבות חוזרות ונשנות פוגעות באזורים הנמתחים, אלו הם האזורים שבמפרצים וכך ניתן לראות נשים רבות עם קו מסגרת השיער נסוג ומפרצים ריקים לחלוטין.

הדבר הראשון שיש לעשות הוא להפסיק למתוח את השיער כל כך ובאופן כללי אם המצב חמור וכבר יש אובדן שיער, יש להפסיק לאסוף את השיער בגומייה לאלתר.

הגומיה לא רק שוברת את השערות, אלא מותחת אותן שלא לצורך וגורמת נזק של ממש. במקרים רבים ולמרבה הצער המצב מגיע לכדי התקרחות של ממש והשיער לא חוזר לצמוח שוב. במצבים כאלה השתלת שיער במפרצים תהיה הפתרון היחיד, אבל החדשות הטובות הן שזהו פתרון מצוין.

השתלת שיער במפרצים מאפשרת לספק מענה אולטימטיבי למצבים של התקרחות במפרצים בין אם זו מתרחשת באופן טבעי כחלק מאובדן השיער הטבעי ונסיגת קו השיער ובין אם כתוצאה מפגיעה בשיער, כמו למשל במקרים של מתיחת יתר שלו על פני ציר הזמן. השתלת שיער במפרצים היא פרוצדורה מהירה, קצרה, פשוטה, זולה השתלת שיער ביום אחד בלבד וכמעט ללא שום תופעות לוואי חוץ מתהליך ההחלמה עצמו מהפרוצדורה.

השתלת שיער בגבות כמו השתלת שיער במפרצים היא השתלה ממוקדת ומהירה מאד, משום שמדובר באיזור קטן וייעודי, מה שהופך את הפרוצדורה לכמעט ולא מורגשת, קצרה מאד ופשוטה במיוחד.

כמה עולה השתלת שיער?

מחיר השתלת שיער נע על הטווח שבין כמה אלפי שקלים בודדים ומגיעה לעשרות אלפי שקלים, בלי שום בעיה. מטבע הדברים כאשר מדובר על השתלת שיער במפרצים, השתלת שיער בגבות, תיקונים על צלקות ובאופן כללי טיפול באזורים קטנים מחיר השתלת שיער יהיה נמוך יותר. באופן כללי השתלת שיער בארץ היא מהיקרות ביותר בעולם אבל לא בגלל שבישראל מציעים טיפול טוב יותר או יעיל יותר, פשוט בגלל שאצלנו הכל עולה יקר יותר, זה הכל.

השתלת שיער סינטטי תעלה פחות מהשתלת שיער טבעי כהליך וגם באופן יחסי במקומות השונים זאת לאור ההבדל בפרוצדורות ובמה שכל אחת מהם דורשת. כמובן שיש גם עלויות לתקופת ההחלמה, אבל במידה ואתם עושים השתלת שיער בקפריסין, השתלת שיער בטורקיה או השתלת שיער ביוון העלויות של השתלת השיער כבר יהיו כוללות בתוכן את כל העלויות ההיקפיות, לרבות עלויות השיקום והאירוח במהלך ההחלמה.

להשתלת שיער לרוב אין תופעות לוואי מהותיות למעט תקופת ההחלמה שדורשת סטריליות והקפדה מלאה על ההנחיות של הצוות הרפואי, זאת לאור העובדה שמדובר על אזור רגיש אשר עבר פרוצדורה כירורגית. תופעות הלוואי יכולות לכלול נפיחות, אדמומיות, רגישות וגרד וחשוב מאד לא לגרד ולפצוע את המקום מה שיוביל בהכרח להצטלקות והחלמה לקויה תוך הותרת קרחות באזורי הצקלת. בהינתן הקפדה מלאה על כל ההנחיות הנדרשות במהלך ההחלמה אפשר יהיה להבטיח תוצאה אופטימלית תוך זמן קצר מאד. השתלת שיער שנעשית באמצעות זקיקי שיער בלבד תחל להיות ניכרת בתוך מספר ימים מרגע ההשתלה, במלואה, לכשהשיער יצמח לאורך מסוים.

אולי יעניין אותך גם?

עמוד הבית

השתלת שיער מהמומחים בלבד לא הולכים יותר כי "כולם הולכים". הולכים לטובים ביותר השתלת שיער זהו נושא מאוד רגיש וחשוב מאוד לשים את החלקים הרגישים

להמשך קריאה »

השתלת שיער לגברים

השתלת שיער לגברים נשירת שיער באופן כללי ונושא ההתקרחות בפרט בקרב גברים היא סוגיה פצועה וכואבת. לא בהכרח בגלל שבאמת מדובר באסון שאי אפשר להתקיים

להמשך קריאה »

השתלת שיער סינטטי

השתלת שיער סינטטי השתלת שיער היא פרוצדורה נהדרת שמשפרת איכות חיים באופן שאין שני לו. התוצאות פשוט מדהימות והטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להתאים פתרונות לכל מצב

להמשך קריאה »

נשירת שיער

נשירת שיער למרות החוויה המאוד שליליות שיש לנו כנגד נשירת שיער באופן כללי והתקרחות בפרט, וההשלכות הרבות שיש לתופעה הזאת על חיינו, האיכות שלהם והנגזרות

להמשך קריאה »

השתלת שיער ביוון

השתלת שיער ביוון השתלת שיער היא פרוצדורה כל כך מבורכת, היא באמת משנה חיים, וכשהיא נעשית ביוון הברכה היא כפולה ומכופלת, זאת משום שהבעיה היחידה

להמשך קריאה »