השתלת שיער מהמומחים בלבד

לא הולכים יותר כי "כולם הולכים". הולכים לטובים ביותר

השתלת שיער זהו נושא מאוד רגיש וחשוב מאוד לשים את החלקים הרגישים ביותר בגוף האדם, תחת ידיים של מקצוען ולא של אחד שמציג עצמו כמומחה עם מאות תגובות זועמות ברשת. בואו לקרוא על הטיפולים המקצועיים ביותר. 

להפסיק לתהות ולהחליט!

יש לנו לא מעט סיפורים שאנחנו שומעים כל הזמן, הגיע הזמן להבין טוב יותר את העולם שלנו. 

השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה השתלת שיער אצל גברים היא פרוצדורה מבוקשת ביותר, בפרט בשנים האחרונות כאשר הוסרו החסמים החברתיים בכל הנוגע לרצון הטבעי של גברים לשמור

להמשך קריאה »

השתלת שיער ביוון

השתלת שיער ביוון השתלת שיער היא פרוצדורה כל כך מבורכת, היא באמת משנה חיים, וכשהיא נעשית ביוון הברכה היא כפולה ומכופלת, זאת משום שהבעיה היחידה

להמשך קריאה »

השתלת שיער לגברים

השתלת שיער לגברים נשירת שיער באופן כללי ונושא ההתקרחות בפרט בקרב גברים היא סוגיה פצועה וכואבת. לא בהכרח בגלל שבאמת מדובר באסון שאי אפשר להתקיים

להמשך קריאה »

לפני שהולכים לרופא על השתלת שיער

נשירת שיער והתקרחות הן שתי תופעות שונות. אנחנו נסביר את ההבדל כדי שלא תצאו קרחים מכאן ומכאן.

shopנתחיל בתופעה הפחות חמורה והיא נשירת שיער, לגברים ונשים נושרות שערות מידי יום, אם כמות השיערות שנושרות לכם הן גדולות מעשרות בודדות אז ניתן להגיד שאתם סובלים מנשירת שיער, תופעל נשירת השיער ניתנת לטיפול באופן קל יחסית. יש הרבה גודמים סביבתיים שאתם יכולים לשלוט עליהם לכן אם הגורם לנשירת שיער שלכם הוא סביבתי אז אתם יכולים לשלוט עליו ולשנות אותו באופן מיידי.

הגורמים לנשירת שיער הם בדרך כלל:

– שימוש בתכשירי שיער לא מפוקחים או כאלה שלא מתאימים לכם.

– תסרוקות: קוקו צמוד מידי, ראסטות, שיער אורך מאוד.

– טיפולי שיער אצל הספר – החלקות שיער למיניהן עוד…

– חוסר ניקוי הקרקפת (חפיפת שיער לא נכונה).

– תזונה לא נכונה ובריאה הגורמת לחוסר של אחד הוויטמינים החיוניים לשיערות.

– נטילת תרופות הגורמות לנשירת שיער.

– מחלות עור.

– שינויים הורמונליים בגוף (בדרך כלל אצל נשים בזמן הריון).

דרכי הטיפול בנשירת שיער:

אם אתם סובלים מנשירת שיער – תקבעו תור לרופא עור, הרופא יאבחן את הסיבות לנשירת שיער, בוודאי הוא ימליץ לכם ללכת לתזונאית כדי לוודא שאתם מקבלים את כל הוויטמינים הדרושים לשימור שיער, כמו כן הרופא ימליץ לכם על תכשיר כזה או אחר למריחה על השיערות כגון שמפו למניעת נשירת שיער או משחה/מסכה כזו או אחרת.

הגורמים להתקרחות הם בדרך כלל:

לסובלים מבעיות התקרחות הבעיה קצת יותר מורכבת מאשר נשירת שיער, גם גברים וגם נשים סובלים מהתקרחות אבל בקרב האוכלוסייה הגברים הם המובילים בהתקרחות, ההתקרחות מתחילה כדילול שיער  בקדמת הראש ובפדחת (החלק העליון יותר של הראש), ההתקרחות נובעת מהיווצרות של דיהידרוטסטוסטרון – DHT שהוא חומר המדכא צמיחת שיער, התקרחות בעיקר גברית יכולה להתחיל מגיל צעיר מאוד, עוד לפני גיל 18, נמנה מספר גורמים להתקרחות:

– תסרוקות: יש תסרוקות שמעודדות התקרחות.

– לידה.

– אנורקסיה.

– מצב נפשי לא טוב.

– טיפולים כימותרפיים.

– תזונה לא נכונה הגורמת לחוסר ויטמינים החיוניים לצמיחת השיערות.

– תורשה וגנטיקה.

דרכי הטיפול בהתקרחות:

בהתקרחות שימור שיער הוא יותר נפוץ מלגרום לשיער לצמוח שוב,ניתן לשמר את המצב הקיים וככה לעצור את ההתקרחות. יש משחות וקרמים שמונעים את ההתקרחות כמו למשל: מינוקסי המופיע כתכשיר שצריך למרוח על הקרקפת, האפקט הוא שזקיקי השיער מומרצים יותר ומתגברים על ה DHT, ניתן לבקש גם כדורים שמונעים את ההתקרחות.

כמובן לפני שפונים לפתרון ההתקרחות יש ללכת לרופא ולחקור מהי הסיבה שבגללה אנחנו מתקרחים.