השתלת שיער לגברים

נשירת שיער באופן כללי ונושא ההתקרחות בפרט בקרב גברים היא סוגיה פצועה וכואבת. לא בהכרח בגלל שבאמת מדובר באסון שאי אפשר להתקיים לצידו, אלא כי כחברה, אנחנו תופסים שיער כנותן תוקף לעוצמה, חוזק, בריאות וגנטיקה טובה. אנחנו מורגלים לייחס לו מעמד אסתטי מיוחד ומי שהוא בעליו של רעמה שופעת ומלאה בנוכחות מקבל באופן אוטומטי מעמד מורם, תשומת לב מיוחדת, אקסטרה קרדיט על המראה, גם אם המראה לא משהו, אבל יש שיער. מצערת אמנם המציאות הזאת עד מאד, אך זוהי המציאות.

חוששים לשיער שלנו מהעבר הרחוק

כולנו גדלנו על המיתוס של שמשון הגיבור, אבל לא הגיבור היחיד שאונו היה ברעמתו. הטבע עצמו מפנה מקום בלתי מתפשר לרעמה ורק הגבר הממוצע, סובל מהקרחה כמעט ודאית, כאילו לא מצופה ממנו להיות מלך הג'ונגל.

כך במערומי פדחתו נאלץ הגבר המודרני לפלס את דרכו בחיים מלאי התמודדות הדורשים ממנו רעמה מלאה, והיא איננה, או לפחות עד שהגיעה השתלת השיער.

מי לא מכיר את רגע האימה שבו מגלים נשירת שיער בצורה מוגברת שהיא לא רק עונתית, כזו שנותנת אותותיה בחלק העליון של הראש והמגמה מובהקת. אין ספק שזה רגע העונש שכל נער חרד ממנו, אך כמה רבים הם הנערים שהרגע הזה תופס אותם מוקדם ממאוחר ומותיר אותם חסרי אונים כמעט לגמרי? בין תכשירים לבליעה לתרסיסים למיניהם, תוספי תזונה ושיטות הוליסטיות, דיקור וטיפול אנרגטי מרחוק, לכל ענף בתעשיית הבריאות יש פתרונות חלקיים ורבים להציע, אלא שאלו הם פתרונות חלקיים בלבד. מי שרשום לו ב- DNA לסבול מהתקרחות לא יוכל להימלט מרוע הגזירה. החדשות הטובות הן שגברים מקריחים דווקא ניחנים בהורמוני מין זכריים רבים יותר, כלומר הם יותר גבריים, אבל לא לפי כללי האסתטיקה של החברה.

שומרים על השיער שלנו

למרבה השמחה והמזל לא חייבים להכנע לסדר הטבעי או להרמס תחת הנורמות החברתיות. כבר עשרים שנים קיימת טכנולוגיה טובה למדי של השתלת שיער ואנשים רבים על פני שני עשורים ואפילו קצת יותר נהנים משינוי אמיתי של גורלם. לאורך השנים הללו השיטות פותחו והפכו הרבה יותר מדויקות ומצוינות, ובעוד שמן העבר אנחנו עוד יכולים לזכור תוצאות שנראו די רע וצעקו השתלה למרחקים, היום המצב שונה בתכלית. שיטות השתלת השיער הן כל כך מצוינות שאי אפשר להבדיל, בעיקר אם לא מסתפקים בכמות קטנה מדי של זקיקי שיערה.

למעשה, טכניקות השתלות השיער הן מפותחות כל כך שמעבר לעובדה שניתן לעשות כיום השתלת שיער ביום אחד, ניתן גם למקד אותה לאיזורים ספציפיים כמו השתלת שיער במפרצים או השתלת גבות, השתלות שיער על צלקות שלאחר ניתוחים ותאונות ועוד. בעוד שקיימות אפשרויות של השתלת שיער סינטטי לנשים כמו גם השתלת שיער סינטטי לגברים, הרי שהפתרון המומלץ הוא כמובן השתלת שיער טבעי הן לגברים והן לנשים ולא רק שיער טבעי, אלא חשוב לבחור בטכניקה של השתלת זקיקי שיער ולא את השערות עצמן.

בעוד שהטכניקה המתקדמת יותר עובדת כיום עם השתלות של זקיקי שיער עדיין ישנן טכניקות שמשתילות שערות ולא את הזקיקים הרדומים, כתוצאה מזה לרוב השערה נטמעת פחות טוב בסביבה החדשה והתמונה הסופית שמתקבלת די דלילה. שתילת כמות גבוהה של זקיקי שיער שמהן צומחות שערות מרובות ופיצול שלהן מעניק מראה מלא ושופע עם הרבה מאד שיער וללא קרחות, כך שהתוצאה הסופית היא טבעית ומושלמת.

השתלת שיער- איך זה עובד?

תהליך ההשתלה עצמו נעשה במספר טכניקות שונות, כאשר חשוב להדגיש כי הביקוש ההולך והגואה להליך של השתלת שיער מהווה רוח גבית משמעותית למחקר בתחום, התוצאה היא האצה מוגברת של פעילות מחקרית קלינית וממצאים קליניים ברי קיימא, או במילים אחרות השיטות כרגע הן סופר איכותיות, אשר מאפשרות לקבל תוצאה יוצאת מהכלל והבשורה רק הולכת ומשתפרת.

מדובר בהליך מהיר, פשוט, שאמנם מצריך התערבות כירורגית והרדמה שהיא לרוב מקומית בלבד, אבל מבחינתו של המטופל זה דווקא מבטיח את קלות הפרוצדורה ומאיץ את תהליכי ההחלמה לרבות ניהול הכאב שבמהלך הניתוח וההתאוששות ממנו.

התהליך מורכב מאיתור אזור לתרומה ממנו נלקחת תרומת זקיקי שיער להשתלה באזור הקירח, לרוב התרומה תילקח מהמטופל עצמו. זו השיטה המוצלחת יותר של השתלת שיער, כאשר בעת השתלה של הזקיקים עצמם ניתן לבצע גם פיצול של השערות היוצאות מן הזקיק, שכן זקיקים רבים מכילים כמה שערות ולא אחת בלבד. באופן שכזה ובאמצעות הפיצול ניתן לגרות יותר שערות שיצמחו בבת אחת מה שיאפשר צפיפות השער ומראה מלא ושופע יותר שלו, זה בתורו מה שמעניק את המראה הטבעי לשיער המושתל.

האזור התורם, כאמור, הוא לרוב אזור אחר בגופו של המושתל, כאשר לרוב זה יהיה אזורי הראש בהם צומחות שערות רבות ללא קרחות, לרוב במעטפת של הקרקפת בחלק התחתון שלה. להליך הפקת השתלים, כלומר זקיקי השיער שיושתלו יש השפעה מכרעת על הצלחת התהליך. הסרה לא נכונה של זקיקי השיער להשתלה עלולים לפגוע באזור התורם באופן שלא יאפשר שימוש בו בעתיד ויפגע בנראות של אזור בריא שלא לצורך.

כמה עולה השתלת שיער?

מחיר השתלת שיער נע על טווח רחב ומגוון ביותר של עלויות וישנם כמה משתנים שמשפיעים על תמחור התהליך. המיקום הגיאוגרפי שבו נעשית הפרוצדורה משפיע מאד על התמחור הסופי. השתלת שיער בארץ היא מהיקרות ביותר בעולם ובתוך ישראל עצמה, מחיר השתלת שיער בתל אביב כמובן לא יהיה זהה למחיר השתלת שיער באילת. המחירים של השתלת שיער בארץ מתחילים בעלויות של כשניים עשר אלף שקלים ומגיעים בקלות יתרה לסכומים של שלושים אלף שקלים. לעומת זאת השתלת שיער ביוון או השתלת שיער בטורקיה תעלה כעשרת אלפי שקלים יחד עם כל ההוצאות שמסביב לרבות הטיסות ועלויות האירוח בזמן השיקום.

מעבר למיקום הגיאוגרפי שמשפיע על ערך המטבע, מה שמגדיר בסופו של דבר את יוקר הטיפול ישנם פרמטרים נוספים שמשפיעים על המחיר, המוניטין של המרפאה הוא אחד מהם. במקרה זה אתם תרצו להעדיף את המרפאות המוכרות יותר, מה שיבטיח לכם תהליך תקין ובטוח ותוצאות טובות.

קריטריון נוסף שמשפיע על המחיר הסופי שהוא קריטריון של הטכניקה בה תתבצע השתלת השיער. ישנן כמה טכניקות כאשר המתקדמת שבהן היא גם היקרה יותר, ועולה כשניים עד שלושה אירו לזקיק שערה בקפריסין, וכעשרים שקלים בישראל. מחיר ההשתלה הסופי יהווה סיכום של כמות הזקיקים שנבחרו להשתלה. כמות הזקיקים תבחר בהתאם לגודל ההשתלה וכפונקציה של מחיר, אבל חשוב לזכור שבסופו של דבר כמות הזקיקים תשפיע על הנראות הסופית ועל רמת צפיפות השיער. ככל שהשער צפוף יותר המראה הסופי שמתקבל הוא טבעי יותר ולא נותר שום זכר לכך שבוצעה השתלת שיער.

עלויות השתלת השיער בחו"ל כוללות גם את העלויות ההיקפיות של טיסות ושיקום, כאשר השירות שמוענק כולל טיפול בכל ההיבטים הנחוצים להשלמת התהליך מתחילתו ועד סופו, כלומר במידה ואתם בוחרים לבצע השתלת שיער בחו"ל אתם תוכלו ליהנות משירות אפקטיבי שיבטיח חוויה חיובית ומלאה בלי שתצטרכו לדאוג לשום דבר.

מהן תופעות הלוואי של השתלת שיער?

השתלת שיער אצל גברים יכולה להיות מלווה במספר תופעות לוואי קלות. חשוב לזכור שמדובר בתהליכים טבעיים, מפוקחים שניתנים לניהול, תיקון וריפוי. בכל מקרה, שיקום מוקפד אשר נצמד לכללים וההנחיות יבטיח החלמה מלאה והתמודדות אופטימלית עם תופעות הלוואי המועטות יש לציין.

תהליכי החלמה טבעיים מפרוצדורה קלינית יכולים להיות מלווים בגרד, אלא שגירוד עלול להותיר צלקות, על כן חשוב מאד להקפיד ולהמנע מלהתגרד. ישנן משחות ותכשירי טיפול שיוכלו לסייע עם הדבר.

תופעת לוואי נוספת שיכולה להופיע בעקבות השתלת שיער היא נפיחות באיזור המושתל והקרקפת באופן כללי, הנפיחות נובעת כתוצאה מההליך והיא פוחתת לאורך זמן. גם עבור הנפיחות ישנן תרופות מקלות.

תופעת לוואי נוספת שיכולה להתרחש היא תופעה של דלילות השיער, לרוב זו תהיה תופעה מוגבלת בזמן שתלך ותפחת בהדרגה. במידה וההליך נעשה כמו שצריך והושתלו מספיק זקיקי שיער ולא רק השערות עצמן, בהינתן מצב של דלילות השיער, תופעה זו תהיה זמנית והיא תחלוף עת שהזקיקים יסתגלו לסביבתם החדשה

 

מתי רואים תוצאות?

את תוצאותיה של השתלת שיער ניתן לראות כבר לאחר ההשתלה עצמה, גם אם לא בשיא הפאר. חשוב לזכור שתהליך ההחלמה לוקח זמן ואיתו גם תהליכי ההסתגלות של זקיקי השיער והתייצבות השערה, גמישותה וחוזקה. כמובן שתוצאות ההשתלה עומדות ביחס ישר לסוג ההשתלה וסגנון ההשתלה שבוצעה. השתלות חלשות שנעשות מאזורים חלשים ובאופן שאינו עושה שימוש בזקיקי שיער ופיצול שלהם, אלא בטכניקות חלשות יחסית יובילו לתוצאות לקויות שיקח להן זמן להפציע ויתכן כי לא יראו מאד עם ההתחלה. השתלת שיער שנעשית בטכניקה מתקדמת אשר עושה שימוש באזורים תורמים חזקים דיים עם כמות גבוהה מספיק של זקיקי שיער תתן את אותותיה כבר עם סיום הפרוצדורה .

כמובן שלאחר הניתוח יישארו תופעות מהניתוח עצמו שיזקקו להחלמה, יתכן ואלו יקשו לראות את תוצאות ההשתלה מיד בעקבות אדמומיות או נפיחות באיזור, אלו הן תופעות לוואי טבעיות לחלוטין לאחר ההליך והן חולפות מעצמן תוך זמן קצר יחסית, לכן חשוב לזכור זאת עת שבוחנים לעומק את המראה החדש מיד לאחר ההתעוררת.

הבחירה של השתלת שיער היא בחירה לחיים והיא משנת חיים. לא כדאי לעשות שיקולים כלכליים ובטח שלא כדאי לחסוך בישראל כשיש אפשרויות נפלאות כל כך בטורקיה וביוון. בעוד שבטורקיה וביוון תוכלו להנות מהשתלת שיער מקצועית ברמה הגבוהה ביותר בעולם במחירים נמוכים בחצי מהמחירים של ישראל, בארץ המשמעות של בחירה זולה תהיה תוצאה זולה ועוגמת הנפש שתיווצר כתוצאה מזה פשוט לא תהיה שווה את זה. נקודה.

השתלות שיער בחו"ל נעשות בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכאשר יש לכם את הליווי המקצועי לבחור את הקליניקה הטובה ביותר תוכלו להבטיח לעצמכם את התוצאות האופטימליות תוך זמן קצר והחלמה קלה ונוחה למדי. במידה ואתם מתלבטים מומלץ לשוחח עם אנשים שעשו את זה ולקבל טיפים או רשמים של אנשים אחרים, זה בהחלט יסיע לקבל בהירות על המצב. באשר להליך עצמו, מדובר על הליך קצר, פשוט שלא כואב ובכל מקרה נעשה תחת הרדמה, כך שהוא לא כואב וההחלמה לא כואבת גם היא. כל אי נוחות שנגרמת במהלך השיקום היא זניחה יחסית ובכל מקרה מושתלי שיער לא מרגישים את חוסר הנוחות במהלך זמן ההתאוששות, בעיקר אחרי שהם מסתכלים על עצמם במראה. השתלת שיער משפרת את איכות החיים החל מרגע קבלת ההחלטה ולמשך כל שארית החיים. תבחרו נכון.

אולי יעניין אותך גם?

עמוד הבית

השתלת שיער מהמומחים בלבד לא הולכים יותר כי "כולם הולכים". הולכים לטובים ביותר השתלת שיער זהו נושא מאוד רגיש וחשוב מאוד לשים את החלקים הרגישים

להמשך קריאה »

השתלת שיער סינטטי

השתלת שיער סינטטי השתלת שיער היא פרוצדורה נהדרת שמשפרת איכות חיים באופן שאין שני לו. התוצאות פשוט מדהימות והטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להתאים פתרונות לכל מצב

להמשך קריאה »
הקרחה במפרצים

השתלת שיער במפרצים

השתלת שיער במפרצים השתלת שיער היא הפתרון הטוב ביותר שיש לרפואה האסתטית להציע לאדם, גברים ונשים כאחד, במונחים של איכות חיים ואושר. כן, קראתם נכון.

להמשך קריאה »

נשירת שיער

נשירת שיער למרות החוויה המאוד שליליות שיש לנו כנגד נשירת שיער באופן כללי והתקרחות בפרט, וההשלכות הרבות שיש לתופעה הזאת על חיינו, האיכות שלהם והנגזרות

להמשך קריאה »

השתלת שיער ביוון

השתלת שיער ביוון השתלת שיער היא פרוצדורה כל כך מבורכת, היא באמת משנה חיים, וכשהיא נעשית ביוון הברכה היא כפולה ומכופלת, זאת משום שהבעיה היחידה

להמשך קריאה »