השתלת שיער בקפריסין

לשיער שלנו יש כל כך הרבה כוח שזה הרבה מעבר ל רק מיתוס וגם מעבר לתפיסה בלבד- הוא ממש רכיב מרכזי בחיים, בנראות ובביטחון העצמי. השיער שמהווה את המסגרת של הפנים משליך לא רק על מראה הפנים, אלא על המראה הכללי ומביא עמו אנרגיה מסוימת, הוא מוסיף ממד של נוכחות שלא ניתן לשחזרה בלעדיו. והניסיון לשמר את השיער שלנו, לטפח אותו ולהבטיח את המראה האופטימלי שיער שופע ומלא ברק הוא בעצם לא עניין של מה בכך ולא מובן מאליו. נשירת שיער היא תופעה נפוצה מדי ונובעת מיותר מדי גורמים, כאשר במקרים רבים גם כאשר מדובר על נשירת שיער לגברים וגם כאשר מדובר על נשירת שיער לנשים, היא בפועל בלתי הפיכה.

בין אם כתוצאה מנזקי הגיל, שינויים הורמונליים, נטיות גנטיות, תזונה, סטרס, אורח חיים, ניתוחים או כל סיבה אחרת, השפע הזה שיש לנו על הראש שתפקידו להעשיר את החיים שלנו נתון לסכנה מתמדת ובכל מקרה ועם השנים אנחנו מאבדים מהנפח והזוהר של השיער.

השתלת שיער היא לא רק פתרון להתקרחות, אלא מדובר על פתרון מושלם לבעיות נקודתיות שיכולות לגרום צער גדול, בין אם אלו גבות דלילות, קרחות קטנות שנוצרו עם הזמן, נסיגת קו השיער והמפרצים, צלקות מניתוחים וכוויות או כתוצאה מכל סיבה אחרת שבגינה צמח בעבר שיער באזור ספציפי והוא אינו צומח עוד.

שיער בריא הוא סמל לבריאות, לעוצמה, לשפע ולנעורים, הוא הופך את האדם למושך יותר ומוסיף ביטחון עצמי, הוא חיוני לגברים ולנשים כאחד והוא הרבה יותר מרק מראה. לא בכדי בקרב האוכלוסייה הדתית נהוג לכסות את השיער הנשי. מבלי להיכנס לסוגיות הלכתיות, פוליטיות ופמיניסטיות- זוהי מצווה שמעידה על הכרת העוצמה שיש בשיער, באשר הוא.

השתלת שיער הוא תהליך מאד פופולארי ברחבי כל העולם, אבל יש מקומות שנחשבים לממש היכלי כבוד ומרכזי ההתמחות העולמיים, זאת לאור התנאים שנוצרו ואפשרו לביקוש באזורים הללו לעלות בצורה ניכרת. הביקור מייצר מציאות שבמסגרתה מתקיימות פרוצדורות רבות באופן עקבי, מה שמאפשר למטפלים לפתח מיומנות, לשפר את היכולות, להעשיר את המחקר ולספק תוצאות טובות יותר, כאלו הן השתלת שיער בקפריסין, כמו גם השתלת שיער בטורקיה.

השתלת שיער בקפריסין - איך עובד התהליך?

מאחר ומדובר על פרוצדורה שנעשית בחו"ל, אנשים שרוצים לבצע השתלת שיער בקפריסין בעצם נכנסים לקטגוריה של תיירות מרפא, עולם מפותח של שירות סיעודי ורפואי מא' ועד ת' כאשר נעשה מחוץ לגבולות המדינה. פרושו של דבר שהשירות כולל הכל מהכל, החל מתכנון הטיסות, דרך סידורים להתאוששות ושהיה במרכז, התאמת הקליניקה הטובה ביותר וטיפול בנושא הביטוחי במטרה להעניק חוויה אופטימלית בתהליך יעיל, קצר וידידותי.

תיאור התהליך ותופעות לוואי

השתלת שיער כאמור היא פרוצדורה נפוצה שהעולם מכיר כבר כמה עשרות שנים. ככזו היא נהנית לא רק מהיתרונות של וותק ארוך בשנים אלא גם מפיתוחים רבים, טכנולוגיה תומכת ותוצאות מבריקות. אמנם ניתן לבצע כיום השתלת שיער ביום אחד, ובהחלט ובהתאם לטכניקות ספציפיות של השתלה אכן הפרוצדורה מסתיימת באותו היום בתוך זמן קצר יחסית. השתלת שיער כאמור ניתן לבצע באמצעות מספר טכניקות שונות, כאשר לצורך ההשתלה ניתן להשתיל שיער טבעי או לחלופין שיער סינטטי. ההחלטה תתקבל לרוב על בסיס הממצאים הקליניים של האדם, כלומר לרוב השתלת שיער סינטטי תהווה פתרון עבור אנשים אשר מסיבה כזו או אחרת לא יכולים לתרום לעצמם שיער טבעי ולא יכולים לקבל תרומה מגוף אחר, שזו כשלעצמה פעולה נדירה שלא קורית לרוב. תהליך של השתלת שיער טבעי כרוך בקצירת זקיקי זיער מאזורים אחרים שבהם זה מתאפשר. למעשה, על מנת להפוך לאזור תורם על אותו אזור לעמוד בכמה תנאים אלו כוללים את רמות החוזק והעמידות של השערה, את היכולת של הזקיק להיקלט באזור חדש ולשגשג בו, את היכולת של האזור התורם להשתקם ולהצמיח שיער חדש באותה רמה של צפיפות מבלי להינזק ואת גודל השטח התורם. במידה ואין עמידה בתנאים אלו ולא ניתן לקצור את זקיקי השערה הפתרון יהיה השתלה של שיער סינטטי. שיער סינטטי מיוצר באופן מיוחד ובתנאי מעבדה מחומרים היפואלרגניים שנקלטים בקלות, במהירות וביעילות ולא רק שהתוצאה היא טבעית ומושלמת, אלא שהשערה הסינטטית חזקה יותר מהשערה הטבעית

 

ככל שהקליניקה מיומנת יותר כך ההתכנות להצלחת הטיפול גבוהה יותר, ההחלמה של המטופלים מהירה יותר והחשיפה לסיכונים בתהליך עצמו ובהחלמה צונחים פלאים. אחד היתרונות המובהקים של השתלת שיער בקפריסין, מעבר לעלות האטרקטיבית של הפרוצדורה מצויה בהיותה יעד כל כך פופולארי לביצוע השתלות, מה שהפך את המטפלים בה לבין המיומנים ביותר בעולם, מה שמבטיח ידיים אקסטרה בטוחות לזקיקי השיער שלכם. כמובן שעובדת היותה יעד אטרקטיבי כשלעצמה, קפריסין תורמת גם למצב רוח בזמן השהייה בה וכאשר מדובר על הליך רפואי, זה ידוע שהחלמה תלויה במידה רבה במצב הרוח שעולה פלאים בקפריסין.

מבחינת תופעות הלוואי, מדובר בתופעות פשוטות וקלות, כאשר במקרה הגרוע ביותר תהיה קליטה חלקית של השיער בלבד, מה שניתן לתיקון, אבל גם מאד נדיר מבחינת ההתכנות שלו. עיקר תופעות הלוואי מתרכזות בשלבי ההחלמה מהפרוצדורה, אז גם לאופן ההתנהגות של המטופל יש השפעה גדולה מאד על התוצאה הסופית. במהלך ההחלמה יכולה להיות אדמומיות, נפיחות וגרד. גירוד של האזור המושתל עלול לגרום לפציעה של העור והיווצרות של גלדים וצלקות.  במקרה כזה תהיה פגיעה בתהליך הקליטה ויווצרו קרחות. חשוב מאד להקפיד על שמירה על הנחיות ההתנהלות בזמן ההחלמה, משום שזוהי התקופה הקריטית ביותר וכולה נמצאת באחריות המטופל עצמו.

אולי יעניין אותך גם?

עמוד הבית

השתלת שיער מהמומחים בלבד לא הולכים יותר כי "כולם הולכים". הולכים לטובים ביותר השתלת שיער זהו נושא מאוד רגיש וחשוב מאוד לשים את החלקים הרגישים

להמשך קריאה »

השתלת שיער לגברים

השתלת שיער לגברים נשירת שיער באופן כללי ונושא ההתקרחות בפרט בקרב גברים היא סוגיה פצועה וכואבת. לא בהכרח בגלל שבאמת מדובר באסון שאי אפשר להתקיים

להמשך קריאה »

השתלת שיער סינטטי

השתלת שיער סינטטי השתלת שיער היא פרוצדורה נהדרת שמשפרת איכות חיים באופן שאין שני לו. התוצאות פשוט מדהימות והטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להתאים פתרונות לכל מצב

להמשך קריאה »
הקרחה במפרצים

השתלת שיער במפרצים

השתלת שיער במפרצים השתלת שיער היא הפתרון הטוב ביותר שיש לרפואה האסתטית להציע לאדם, גברים ונשים כאחד, במונחים של איכות חיים ואושר. כן, קראתם נכון.

להמשך קריאה »

נשירת שיער

נשירת שיער למרות החוויה המאוד שליליות שיש לנו כנגד נשירת שיער באופן כללי והתקרחות בפרט, וההשלכות הרבות שיש לתופעה הזאת על חיינו, האיכות שלהם והנגזרות

להמשך קריאה »