השתלת שיער סינטטי

השתלת שיער היא פרוצדורה נהדרת שמשפרת איכות חיים באופן שאין שני לו. התוצאות פשוט מדהימות והטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להתאים פתרונות לכל מצב ולכל ראש, דעו שיש מענה לבעיה שלכם, והמענה הזה הוא מושלם ונהדר באמת. גברים ונשים כאחד, ברחבי כל העולם, נהנים ממציאות שונה לחלוטין מזו שהגורל החליט לגזור עליהם ומתהלכים בעולם גאים ומאושרים עם רעמת שיער שופעת במראה טבעי ובריא.

למי מתאים השתלת שיער סנטטי?

למרבה הצער השער שלנו הרבה יותר רגיש לשינויים ממה שהיינו רוצים ובעוד שאצל רוב הגברים אובדן שיער הראש הוא גזירה משמים. אנחנו רגילים לראות נשים עם מלוא השיער, ולמעשה השיער הנשי מהווה את אחד מהאלמנטים הכי משמעותיים במראה הכללי וגם מוסיף מאד למידת האטרקטיביות הנשית.

השתלת שיער לגברים היא אמנם פרוצדורה נפוצה ומקובלת כיום, אבל השתלת שיער לנשים היא עדיין לא טריוויאלית עבור רוב הנשים וחבל. במקום להמשיך לסבול מדי יום על שיער דליל מדי ומראה כללי שניזוק מדי בגלל משהו שקל כל כך לפתור אפשר פשוט לעשות השתלת שיער ביום אחד.

נשירת שיער לנשים היא לא תופעה נדירה ולמעשה כמעט כל דבר משפיע על השיער הנשי, בעוד שישנם אירועים וזמנים במהלך החיים שהשיער לא יכול שלא להינזק. מצבים כמו היריון, שינוי בתזונה, שינוי בשעות השינה ואורח החיים, מחסור בוויטמינים, שינויים הורמונליים, שינויים במזג האוויר ובעונות השנה והרשימה עוד ארוכה.

כמובן שיש גם את נושא הגנטיקה שמכריעה את המראה הסופי של השיער שלנו ואת מצבו. ברוב המקרים נשירת שיער לנשים, בשונה ממצבים של נשירת שיער לגברים, היא זמנית ומשתקמת מעצמה, אבל בלא מעט מקרים מדובר על מגמה מאד ברורה של דרך ללא פרסה במתווה הגנטי של האדם. במצב כזה מתחילה התקרחות ולא חייבים לחיות עם זה, בשום שלב של החיים.

השיער שלנו משחק תפקיד גדול כל כך בחיים שלנו, בין אם נרצה בזאת ובין אם לא. מעמדו החברתי כל כך מושרש וביולוגי שהתגובה הטבעית שלנו כלפיו היא פשוט מובנית.

השתלת שיער סינטטי - כל מה שצריך לדעת

השתלת שיער סינטטית או טבעית, זה לא ממש משנה, בפרט לאור הטכנולוגיה שקיימת וזמינה כיום לכלל האנשים וללא קשר למצב המוצא שלהם, היא בגדר נס. אין די מילים בכדי לתאר את גודל התרומה שהשתלת שיער מעניקה לחיים, בקרב נשים ובקרב גברים כאחד.

הטכניקה למעשה קיימת כבר מספר עשורים ובזמן הזה רק הולכת ומשתכללת כאשר כיום אנחנו נמצאים בשיא של פתרונות קצה בעולם של השתלות שיער, מה שמאפשר הליך מהיר ופשוט, לא כואב, עם זמן החלמה קצר ופשוט ותוצאות מושלמות בעלות מראה טבעי, שופע ובריא.

השתלת שיער סינטטי מספקת חלופה נהדרת לאנשים שאין באפשרותם ליהנות מהשתלת שיער טבעי. הסיבה לכך נעוצה לרוב בגלל שאי אפשר לקחת תרומת שיער מהמושתל עצמו, שמהווה בדרך כלל גם את התורם. במסגרת השתלת שיער משתילים שער באזור הקירח, בהשתלה טבעית לוקחים שיער או זקיקי שיער מאזור אחר בגופו של האדם, לרוב זה יהיה מאזור הקרקפת בו צומח שיער עמיד שיוכל להיקלט במקום אחר, לרוב זה באזור העורך ומעטפת השיער, אבל לא תמיד זה המצב ולא תמיד יש שער בעורף. השתלת שיער סינטטי לגברים לרוב פותרת את הבעיה של גברים שלא צומח להם שיער בעורף. אצל נשים לרוב התקרחות גם היא לא נעשית במקומות מרוכזים אלא באופן כללי, כך שהרבה פעמים יהיה קשה למצוא אזור שופע בשיער שאפשר יהיה לקצור אותו לטובת השתלה באופן שלא יפגע באזור התורם להצמחה נוספת ויאפשר קליטה של התרומה בשטח המושתל. השתלת שיער סינטטי לנשים מהווה פתרון מושלם למי שאין באפשרותה לתרום לעצמה שיער מבלי להישאר קירחת מכל הכיוונים, בעוד ששיער סינטטי מעניק מראה שופע, מבריק, בריא ומשגע.

השתלת שיער מקובל אמנם לעשות באזור הקרקפת, אך לא רק. הרבה פעמים יש התקרחות נקודתית שנובעת כתוצאה מסיבות כלליות או כתוצאה מסיבות ספציפיות כמו למשל מתיחת פנים שעלולה להותיר קרחות באזור המפרצים. השתלת שיער במפרצים כמו גם השתלת שיער בגבות הן דוגמאות להשתלות שיער נקודתיות אותן ניתן לבצע באמצעות שיער טבעי או סינטטי ולקבל תוצאה מלאה ומושלמת.

 

כמה עולה השתלת שיער סינטטי?

מעבר לפתרון הפונקציונלי אותה מספקת השתלת שיער סינטטי היא גם אטרקטיבית מאד מבחינת עלויות שכן המחיר של השתלת שיער סינטטי עולה בערך מחצית המחיר מהשתלת שיער טבעי, כאשר השתלת שיער בטורקיה או השתלת שיער ביוון תעלה כמחצית ממחירה של השתלת שיער בארץ. מחיר השתלת שיער טבעי בישראל יכול להגיע לכשלושים אלף שקלים בעוד שמחיר השתלת שיער סינטטי יעלה פחות מעשרת אלפי שקלים בארץ, בתהליך קצר ופשוט בתוך שתיים עד שלוש פגישות לכל היותר.

למי זה מתאים?

כאמור, השתלת שיער סינטטי מתאימה לאנשים שאין להם אפשרות לתרום לעצמם שיער ולהבטיח את הקליטה המלאה של התרומה לצד שמירה על המקום התורם והעתיד שלו מבחינת שיקום והמשך צמיחה של שיער מלא ושופע במקום התורם. השתלת שיער סינטטי מתאימה לאנשים שלא יכולים לעבור השתלת שיער טבעי ומעניקה פתרון מושלם שלא נופל במאומה מהמראה של השיער הטבעי. בנוסף, השתלת שיער סינטטי מתאימה גם לאנשים שרוצים לשלם פחות בעד הפרוצדורה, מבלי שזה יראה כך. למעשה, הטכנולוגיה של השערה ואופן השתלתה היא כל כך ידידותית שנראה שאין צורך אמתי לפצוע אזורים נוספים כשהתוצאה הסופית נראית טוב כל כך.

אם גם אתם סובלים משיער שהוא פחות ממושלם, חשוב שתדעו שהחיים שמגיע לכם לחיות נמצאים במרחק של נגיעה וכמה ימים של החלמה בסך הכל.

אולי יעניין אותך גם?

עמוד הבית

השתלת שיער מהמומחים בלבד לא הולכים יותר כי "כולם הולכים". הולכים לטובים ביותר השתלת שיער זהו נושא מאוד רגיש וחשוב מאוד לשים את החלקים הרגישים

להמשך קריאה »

השתלת שיער לגברים

השתלת שיער לגברים נשירת שיער באופן כללי ונושא ההתקרחות בפרט בקרב גברים היא סוגיה פצועה וכואבת. לא בהכרח בגלל שבאמת מדובר באסון שאי אפשר להתקיים

להמשך קריאה »
הקרחה במפרצים

השתלת שיער במפרצים

השתלת שיער במפרצים השתלת שיער היא הפתרון הטוב ביותר שיש לרפואה האסתטית להציע לאדם, גברים ונשים כאחד, במונחים של איכות חיים ואושר. כן, קראתם נכון.

להמשך קריאה »

נשירת שיער

נשירת שיער למרות החוויה המאוד שליליות שיש לנו כנגד נשירת שיער באופן כללי והתקרחות בפרט, וההשלכות הרבות שיש לתופעה הזאת על חיינו, האיכות שלהם והנגזרות

להמשך קריאה »

השתלת שיער ביוון

השתלת שיער ביוון השתלת שיער היא פרוצדורה כל כך מבורכת, היא באמת משנה חיים, וכשהיא נעשית ביוון הברכה היא כפולה ומכופלת, זאת משום שהבעיה היחידה

להמשך קריאה »