כמה עולה השתלת שיער?

השתלת שיער הוא פיתרון שיותר ויותר אנשים בוחרים עבור עצמם בכל הגילאים, הן גברים והן נשים וזאת לאור התוצאות הנפלאות שהיא יודעת לספק, בפרט עם הטכנולוגיה שעומדת לרשותנו היום.

למעשה, תחום השתלות השיער הוא מבוקש כל כך שהמחקר בו שוטף וגועש כך שהקדמה עומדת לצידינו וטכניקות העבודה הולכות ומשתכללות בכל עת, איתן גם התוצאות של הפרוצדורה.

פרוצדורות כירורגיות, פלסטיות ובכללותן השתלת שיער הינן פרוצדורות מורכבות אשר דורשות משאבים רבים מה שאומר שיש להן עלות של יישום והוצאה לפועל. השתלת שיער היא פרוצדורה שעולה כסף וכאן חשוב לזכור שמפאת המחיר שהוא בהחלט לא מבוטל ויכול להגיע גם לסכומים של שלושים אלף שקלים, מה שזול עולה ביוקר. אנחנו למדנו את זה על בשרינו ביותר מבהזדמנות אחת ולכן חשוב מאד לא להעדיף לבחור את הטיפול הזול יותר ולהתפתות לחסכון לכאורה כי המחיר עלול להיות גבוה. מחיר זול של טיפול ובפרט כאשר מדובר על פרוצדורות כירורגיות, בטח ובטח כאשר מדובר על השתלת שיער בראש והנראות הכללית של הפנים והרושם הראשוני שהם מייצרים.

מחיר הוא אמנם שיקול משמעותי ואכן כדי לצאת לדרך עם השתלת שיער, בעיקר אם מדובר על השתלת שיער בישראל חייבים להכין תקציב הולם לפני. השתלת שיער זה לא המקום שבו תרצו לחסוך כסף.

למה דווקא השתלת שיער בחו"ל?

יחד עם זאת ובמידה ואתם תחת הגבלה תקציבית יכול להיות בהחלט שתעדיפו לבצע השתלת שיער בקפריסין או השתלת שיער ביוון. מחיר השתלת שיער משתנה בהתאם למטבע המקומי ומדינות שמנוסות בביצוע הפרוצדורה ונאמנות לסטנדרטים הקליניים העולמיים מעניקות פרוצדורות וטיפולים בהתאם לשווי המטבע המקומי. מאחר ובמדינת ישראל המטבע המקומי הוא חזק מאד, לישראלים יש לא מעט אפשרויות אשר עומדות לרשותם מבחינת עלויות אטרקטיביות יותר באופן מהותי במדינות שכנות.

 

יוון וטורקיה במיוחד הפכו למעצמות בתחום של השתלת שיער. הביקוש הגדל על רקע התוצאות המוצלחות, לצד תנאי שיקום יוצאים מן הכלל והמחיר הנגיש שמתאפשר בגלל פערי כוח המטבע הופכים את טורקיה ויוון ליעדים מאד אטרקטיביים הן עבור השתלת שיער לנשים והן עבור השתלת שיער לגברים. מחיר השתלת שיער בטורקיה וביוון הוא זול באופן מהותי ושאינו משתמע לשתי פנים ממחירו בארץ, ולא רק בגלל פערי כוח המטבע, כאשר לצד היתרון הכלכלי המובהק, הניסיון הרב שיש לשתי מעצמות אלו בתחום השתלות השיער יחד עם תנאי שיקום והתאוששות ברמה הגבוהה ביותר, מספקים למטופלים בכל העולם את הבחירה המועדפת לביצוע השתלת שיער.

כמה עולה השתלת שיער בטורקיה?

בכל הנוגע לטווחי מחירים, בעוד שבישראל המחירים נעים בממוצע בין 15 אלף שקלים ל 30 אלף שקלים, כאשר תנודתיות המחיר משתנה בהתאם לסוג הרופא וטכניקת ההשתלה.

 

יש הבדל גדול בין השתלה של שיערה, של זקיק שערה ושל שיער סינטטי. כמובן שככל שצפיפות השיער המושתל גבוהה יותר, מה שמתאפשר ביתר קלות בעת השתלה של זקיקים שאותם ניתן גם לפצל שכן אלו מפיקים יותר משערה אחת מאותו המקור בכל פעם.

העלות הנמוכה יותר של טורקיה עומדת על כאירו אחד לשערה, בעוד שבמקומות מבטיחים ומקצועיים יותר העלות היא סביב השלוש אירו. מחיר שכולל בתוכו את העלות הכוללת של טיסות ושיקום.

כמה עולה השתלת שיער ביוון?

המחירים של השתלות שיער ביוון משתנים גם הם, ממש כמו בטורקיה ובישראל. יכול מאד שתוכלו למצוא מחירים נמוכים אפילו משל טורקיה ביוון, וזאת לאור המצב הקיים, אבל כאמור לא כדאי להתפתות למחירים זולים במיוחד כי המחיר שלהם בסופו של דבר יהיה יקר מאד. באופן כללי השתלה מלאה בצפיפות גבוהה של שיער תעלה פחות מעשרת אלפי שקלים ביוון כולל כל העלויות שמסביב. פחות מהמחיר הנמוך ביותר שאותו תקבלו בארץ.

 

כמה עולה השתלת שיער בישראל?

ישראל היא שיאנית מחירים בתחום של השתלות שיער. אמנם בארצות הברית וקנדה תוכלו למצוא מחירים גבוהים אפילו יותר, אבל אנחנו בהחלט לא מביישים את דרג המחירים הגבוה ביותר. גם בישראל כמו במקומות אחרים בעולם התמחור מתבסס על כמות השערות שמושתלות, וגם בארץ תעדיפו להשתיל שיער טבעי על פני השתלת שיער סינטטי. כמובן שמחיר של השתלת שיער בראש מלא תהיה יקרה יותר מאשר שטחים קטנים כמו למשל השתלת שיער במפרצים ובכל מקרה העלויות רק מתחילות מ- 12,000 ש"ח לפרוצדורה, בעוד שעל מנת לקבל תוצאה מושלמת עם ראש מלא בשיער סבוך תאצלו להגיע לסכומים של שלושים אלף שקלים ואף למעלה מכך.

אולי יעניין אותך גם?

עמוד הבית

השתלת שיער מהמומחים בלבד לא הולכים יותר כי "כולם הולכים". הולכים לטובים ביותר השתלת שיער זהו נושא מאוד רגיש וחשוב מאוד לשים את החלקים הרגישים

להמשך קריאה »

השתלת שיער לגברים

השתלת שיער לגברים נשירת שיער באופן כללי ונושא ההתקרחות בפרט בקרב גברים היא סוגיה פצועה וכואבת. לא בהכרח בגלל שבאמת מדובר באסון שאי אפשר להתקיים

להמשך קריאה »

השתלת שיער סינטטי

השתלת שיער סינטטי השתלת שיער היא פרוצדורה נהדרת שמשפרת איכות חיים באופן שאין שני לו. התוצאות פשוט מדהימות והטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת להתאים פתרונות לכל מצב

להמשך קריאה »
הקרחה במפרצים

השתלת שיער במפרצים

השתלת שיער במפרצים השתלת שיער היא הפתרון הטוב ביותר שיש לרפואה האסתטית להציע לאדם, גברים ונשים כאחד, במונחים של איכות חיים ואושר. כן, קראתם נכון.

להמשך קריאה »

נשירת שיער

נשירת שיער למרות החוויה המאוד שליליות שיש לנו כנגד נשירת שיער באופן כללי והתקרחות בפרט, וההשלכות הרבות שיש לתופעה הזאת על חיינו, האיכות שלהם והנגזרות

להמשך קריאה »

השתלת שיער ביוון

השתלת שיער ביוון השתלת שיער היא פרוצדורה כל כך מבורכת, היא באמת משנה חיים, וכשהיא נעשית ביוון הברכה היא כפולה ומכופלת, זאת משום שהבעיה היחידה

להמשך קריאה »