סובל מנשירת שיער? חשבת על השתלת שיער לגבר?

הקרחה במפרצים

אף אחד לא אוהב שהשיער שלו נושר, וזה נכון לגברים ונשים, אבל זוהי מציאות שחלק מהאנשים, ובמיוחד גברים, צריכים להתמודד איתה.

יש הרבה סיבות מדוע נשירת שיער יכולה להתרחש, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להרים ידיים ולחיות בשקט עם המצב. הנה כמה סיבות נפוצות ביותר של נשירת שיער אצל גברים, שניתנות לפתרון מעולה באמצעות השתלת שיער לגברים.

לחץ של בית, ילדים ועבודה, או במילים אחרות, חיים שגרתיים

זה לא מיתוס. מתח באמת יכול לגרום לנשירת שיער, לנשירת השיער שלכם, והוא נחשב לאחד הגורמים הנפוצים ביותר. אם אתם סובלים מכמויות עודפות של לחץ במשך תקופה ממושכת של זמן, כגון מעבר דירה, תהליך גירושין או שינוי מקום עבודה, ההשפעות של הלחץ יכולות להתבטא בדילול השיער.

יחד עם זאת, אי אפשר להאשים מתח כגורם הבלעדי של נשירת שיער. כלומר, מצב זה נוטה להחמיר רק אם כבר התרחש מצב של דילול שיער או אובדן שיער. מתח פיזי, כמו למשל תאונת דרכים, ניתוח מורכב או אפילו מחלה קשה, הם מצבים אחרים שעלולים לגרום ישירות לנשירת שיער בשל מצב שנקרא שפעת טלוגן.

אבל יש גם חדשות טובות

אפשר לשנות לחלוטין את המצב הזה באמצעות השתלת שיער לגבר. בסופו של דבר, הגוף או הנפש מתאוששים מהחוויות הטראומטיות שהובילו ללחץ, ומחזור צמיחת השיער חוזר לתהליך התקין שלו, אבל צמיחה מחודשת של שיער יכולה להימשך שנים, שבמהלכן תסבלו משיער דליל או אפילו מקרחות.

פתרון השתלת השיער הוא פתרון מעולה כי הוא פותר את הבעיה האסתטית כאן ועכשיו, ומהווה גם פתרון מקדים לעתיד, כשתתחילו לחוות נשירת שיער כתוצאה טבעית של הזדקנות.

צריכה מוגזמת של ויטמין A

אם אתם מהטיפוסים האלה שלא מאמינים שיש כזה דבר יותר מדי ויטמינים, אולי כדאי לכם להתחיל לנסח מחדש את פילוסופיית החיים שלכם. אם אתם לוקחים תוספי ויטמינים, יותר מדי ויטמין A יכול לגרום לנזק משמעותי שמוביל לנשירת שיער.

ובנימה חיובית יותר, זוהי השפעה שניתן לתקן במהירות רבה, וברגע שאתם מפחיתים את הצריכה  המוגזמת של ויטמין A, גם נשירת השיער שלכם תיפסק.

אתם לא אוכלים מספיק חלבונים

בעוד שעודף של ויטמין A יכול לגרום לנשירת שיער, מחסור בחלבון יכול לעשות את אותו הדבר. אם אין מספיק חלבון בתזונה לגוף, על מנת לאפשר את כל התפקודים הדרושים, השיער שלכם יסבול.

בסביבות חודשיים או שלושה לאחר הירידה בצריכת החלבון, הגוף מתחיל לפצות על המחסור באמצעות האטה בצמיחת השיער וגרימת נשירת שיער. חידוש צריכה נאותה של חלבון יכול לעזור לשפר את נשירת השיער, ומזונות כגון דגים, ביצים ובשר נחשבים למקורות טובים של חלבונים.

נשירת שיער משמעותית

גם אם אתם מתכננים להפחית רק כמה קילוגרמים ממשקלכם, ירידה משמעותית במשקל יכולה לגרום לדילול שיער. אובדן משקל רב בתוך פרק זמן קצר יחסית, יכול לגרום להלם למערכות הגופניות, מה שמתורגם לנשירת שיער זמנית.

זה לא אומר שאתם צריכים להימנע מהפחתת משקל עודף על מנת להשיג את היתרונות הבריאותיים, כי היתרונות במקרה זה עולים על החסרונות, אבל זוהי גם הזדמנות טובה לשקול טיפול השתלת שיער לגבר.

הקרחה במפרצים

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ ללא עלות