נשירת שיער בגיל מוקדם אצל גברים ונשים נובע מכמה סיבות ויש מה לעשות נגד נשירת שיער.

נשירת שיער בגיל העשרה או בגיל ההתבגרות יכולה לנבוע מסיבות בריאותיות שנפרט אותם בהמשך או מסיבות הורמונליות שמאפיינות את גיל זה. בגיל ההתבגרות שינויים רבים מתחוללים בגוף בעזרתם של הורמוני גדילה, הפרשות אלה של הורמונים בגיל ההתבגרות גורמות לפצעים בפנים ועוד תופעות שונות שאחת מהן היא נשירת שיער.

נשירת שיער בגיל מוקדם או בגיל ההתבגרות אופיינית בעיקר אצל נשים אך גם אצל גברים אבל יש לשים לב, יש לוודא שלאחר תקופה מסוימת של נשירת שיער לא נוצרות קרחות בראש, יש גברים צעירים ממש בני עשרה שמתחילים להקריח והכל התחיל בנשירת שיער בגיל מוקדם, מאיזה גיל שאנחנו צריכים להתחיל ולברר אצל רופא עור מה מקורות נשירת השיער בגיל מוקדם?

התשובה לכך בגיל העשרה שבהם נשירת השיער נפוצה ביותר בגילאים הבאים: גיל 14, גיל 16, גיל 17, גיל 18, מעבר לגיל זה כבר השינויים ההורמונליים בגוף נחלשים אצל רוב הגברים והנשים וסביר להניח שאם יש נשירת שיער בגיל זה אז הגורם ההורמונלי המשפיע הוא מופחת.

חוץ מהמרכיב ההורמונלי מה יכול לגרום לנשיר שיער בגיל צעיר?

יש מחלות שונות שיכולות לגרום לנשירת שיער, כמובן גם לגברים וגם לנשים, אם התזונה לא נכונה יכול להיות שחסרים לכם ויטמינים ומרכיבים כמו ברזל באבץ שחשובים לתחזוקת השיער, יכול להיות שפשוט הבעיה היא תורשתית וככה גם בני משפחתכם היו בגיל לצעיר וכמובן לא חסרים עוד סיבות שונות ומשונות….

מה יש לעשות נגד נשירת שיער בגיל מוקדם?

נשירת שיער בגיל מוקדם ניתן לעצור ולטפל בה, דבר ראשון צרו קשר עם רופא עור שיבדוק מה מקור הבעיה וייתן לכם טיפול מתאים, כמו כן יש תכשירים מסוימים שבעזרתם ניתן לעצור את נשירת השיער.

כתיבת תגובה