גיל מבוגר הוא גיל שבו הרבה דברים מתרחשים, גם נשירת שיער בגיל מבוגר היא חלק מהתרחשות זו.

לפני שנתחיל עם התופעה של נשירת השיער נגדיר קודם כל מהו גיל מבוגר, אבחנה זו חשובה כי נשירת השיער אצל גברים יכולה להתחיל כבר מגיל הבגרות וגם אצל נשים, במהלך חיינו השיער נושר, אבל אנחנו מייד נוכל להבדיל האם הנשירה חריגה ויכולה לגרום לתופעה של התקרחות.

נשירת שיער בגיל המעבר

נשירת שיער בגיל זה נפוצה מאוד, השיער מתחיל לנשור והקרחת מתחילה לבצבץ בראש, נשירת שיער אצל נשים בגיל המעבר הוא נפוץ ביותר במיוחד לאחר שהווסת מפסיקה, יש שינויי הורמונים שגורמים לנשירת שיער מוגברת.

אצל גברים תופעת נשירת השיער וההתקרחות נגרמת בעיקר מסיבה תורשתית בגילאים אלה, אם נושרת לכם השיער ואתם מתחילים להקריח, תשימו לב לבני משפחתכם, האם גם הם קירחים? אז רוב הסיכויים שהסיבה היא תורשתית.

נשירת שיער בגיל הזהב

יש המכנים גם את הסיבות שבגללן נשירת שיער בגיל השלישי הן מוגברות כסיבות בריאותיות, חילוף החומרים שונה בגיל זה והמזון צריך להשתנות בהתאם, יותר וויטמינים חיוניים ותוספי תזונה, תזונה בריאה יכולה לשמור על חיי השיערה ארוכים יותר וכמו כן למנוע נשירה. כמובן אין לשער ולהעריך מדוע השיער נושר, יש להיוועץ עם רופא עור שיאבחן את סיבת נשירת השיער המוגברת, יכול להיות שהבעייה היא בריאותית שיש לאבחן ולטפל בה.

 

לסיכום:

נשירת שיער בגיל מבוגר או בגיל המעבר יכולה להיגרם בגלל סיבות הורמונאליות, תורשתיות ובריאותיות, יש להיוועץ עם רופא עור על מנת לברר מה הגורם לנשירת שיער וייתכן שתצטרכו לטפל בתופעה בריאותית אחרת שגורמת לנשירת שיער בגיל מבוגר.

כתיבת תגובה