מה ההבדל בין השתלת שיער בארץ להשתלת שיער בחו"ל?

בין אם אתם עומדים לעבור השתלת שיער בארץ או השתלת שיער בחו"ל, כמובן שיהיה חשוב לקבל אליכם את כל המידע הרלוונטי. וכבר עכשיו נציין כי המידע באינטרנט בדרך כלל חלקי. בפעמים מסוימות, אפילו מטעה. אם כך, תמיד תקפידו קודם כל לקבל ייעוץ רפואי. בואו נדבר על השתלת שיער בישראל מול השתלת שיער בחו"ל.

עומדים לעבור השתלת שיער בראש? אולי השתת זקן? מה לגבי השתלת גבות או השתלת פאות לחיים? שמחו לדעת שכל ההשתלות הנ"ל אפשריות בימינו, כולל השתלות במפרצים. בין אם אתם מעוניינים לעבור השתת שיער מסוג כזה או אחר, הטכנולוגיה של העידן הזה מאפשרת זאת כנראה. ורגע לפני שמקבלים סיוע רפואי בנושא זה של השתלות שיער לגברים או השתלות שיער לנשים, חשוב לבדוק את ההבדלים בין השיטות השונות. כמו כן, חשוב גם לבדוק את ההבדלים בין השתלת שיער בישראל לעומת השתלת שיער בחו"ל.

השתלות שיער בטורקיה לעומת השתלת שיער בישראל

כיום אנשים עוברים השתלות שיער בטורקיה, כמו גם השתלות שיער סינטטי ביוון. יחד עם זאת, מטופלים מבקשים לעבור גם השתלות שיער בקפריסין של גבות, השתלות שיער ביוון של מפרצים ועוד. בפועל, הטכנולוגיה הרפואית והשיטות המתקדמות מאפשרות סוגים שונים של השתלות.

בואו ניקח לדוגמה את המגדר השלישי, אנשים אשר משאלת ליבם היא לשנות את המגדר שלהם. למשל נשים שמבצעות ניתוח לשינוי מין ומבקשות לחיות כמו גברים לכל דבר. במקרים אלו, המטופל יעבור ניתוח השתלת זקן, לעיתים ניתוח השתלת פאות לחיים.

באילו מגדרים השתלות שיער נפוצות בעיקר?

בשורה התחתונה, כיום ההליכים של השתלות שיער נפוצים בכל המגדרים ובקבוצות גיל רחבות. בעוד שאפשר לעבור השתלת שיער בגיל צעיר, אפשר גם לעבור את הניתוח בגיל מבוגר יותר. אבל כלל אצבע שחשוב לזכור הוא, שאת ההשתלה עדיף לעבור בשלבים המוקדמים יחסית של ההתקרחות.

ככה יהיה ניתן לחלץ זקיקי שיער בריאים ותקינים בכדי לבצע השתלה מוצלחת. ובבואכם לעבור את ההשתלה, תצוצנה השאלה של בחירת הקליניקה – בארץ או בחו"ל? אם אתם עומדים לעבור את ההשתלה בארץ, קחו בחשבון שהעלויות בדרך כלל יהיו גבוהות יותר מהעלויות של השתלת שיער בחו"ל. אבל, וזה אבל ענקי וחשוב, בארץ לא יהיו לכם עלויות נוספות. בואו נסביר למה הכוונה.

עלויות נוספות שחשוב לקחת בחשבון בעת השתלת שיער בחו"ל

בואו ניקח את הדוגמה של השתלת שיער בטורקיה או השתלת שיער ביוון. אם אתם עוברים השתלת שיער במדינות אלו, ששם התהליך נחשב פופולארי במיוחד, אתם צריכים לשאת בעלויות נוספות. למשל, העלויות של בית מלון בזמן תקופת ההתאוששות וההחלמה מהטיפול.

כמו כן, יש עלות מסוימת שהיא בדבר בחירה ואינה חובה, אבל מומלצת ביותר. אנחנו מדברים על הסיוע של חברות פרטיות וחיצוניות אשר מעניקות שירות של סיוע וליווי בתהליכי השתלות שיער בחו"ל. החברות האלו מדברות טורקית, יוונית וכל שפה שמדוברת במדינה בה מבוצעת ההשתלה. ככה תוכלו לקבל תרגום מלא ומקיף של דברי הרופאים, מה שנחוץ כמובן עבור המטופל. ובחיים כמו בחיים, השירותים השונים גם עולים כספים. והסיוע של חברות פרטיות אלו הוא לא זול.

מחירי השתלות שיער בחו"ל כמה עולה?

בואו נגיד ככה, מחירי השתלות שיער בטורקיה בממוצע הם כ-9,000 ₪. מנגד, השתלות שיער בישראל יעלו לכם יותר מהסכום הנ"ל. אבל בפועל, השתלת שיער בטורקיה גם תהיה מלוות בעוד הוצאות נוספות כמו שציינו כאן למעלה.

אם מסכמים את העלויות של השתלת שיער בחו"ל לעומת השתלת בישראל, חובה לשקלל גם את העלויות הנוספות. ואז כבר זה מסתכם בסכומים די זהים. אם כך, ההמלצה שלנו היא לעבור השתלת שיער בישראל. לא תצטרכו גורם מתווך, לא גורם מתרגם, לא גורם שמסייע בבירוקרטיות במדינה זרה וכדומה.

השתלת שיער בישראל מורידה את מפלס החרדה?

בישראל כמו בבית, סביר להניח שמפלס החרדה שלכם יקטן בצורה משמעותית. אז רגע לפני שאתם מבצעים השתלת שיער סינטטי ביוון או השתלת שיער בקפריסין, תחשבו על המרכיב של ה-קל"ב. אם למשל תצטרכו ביקורת והמשך טיפול לאחר ההשתלה, נכון שיהיה לכם הרבה יותר נוח לקבל את אלו כאן בישראל? אין ספק.

כמו בטורקיה, גם בישראל מבצעים השתלת גבות, השתלת זקן, השתלת שיער במפרצים ועוד. ובין אם אתם עומדים לעבור השתלת שיער מסוג כזה או אחר, חשוב לקחת בחשבון את המרכיב של העיתוי של ההשתלה. מצד אחד, אפשרי לעבור את ההשתלה במהלך כל ימות השנה. מצד שני, יהיה חשוב לבחור עיתוי שיאפשר לכם גם להתאושש בצורה נכונה.

מתי העיתוי הנכון לעבור השתלת שיער?

לאחר השתלות שיער לגברים והשתלות שיער לנשים, בדרך כלל מומלץ לא להיחשף לשמש חזקה. במיוחד לא לשמש קופחת של חודשי הקיץ. אם אתם רוצים לבחור את הטיימינג הכי נכון עבור השתלה, ההמלצה הכי גורפת היא לעבור את הניתוח לפני שהקיץ מתחיל.

ליתר דיוק, מספר חודשים לפני תחילת הקיץ. ההמלצה היא לעבור השתלו שיער בערך בחודש ספטמבר. אם תעברו את ההשתלה באזור החודש הזה, תוכלו להרוויח פעמיים. הרווח הראשון הוא העובדה שאתם תבצעו את ההשתלה לקראת החגים. זה מה שיאפשר לכם לנוח בזמן ההחלמה וגם לא תצטרכו לקחת ימי חופש מהעבודה. הרווח השני הוא, שאתם לא תיחשפו לשמש קופחת ולא תצטרכו להסתובב עם כובע כל עוד אתם יוצאים מהבית.

העיתוי הנכון לעבור השתלת שיער בחו"ל

אם אתם עתידים לעבור השתלת שיער בחו"ל, כמובן שיהיה חשוב לברר את תנאי מזג האוויר בחודשים שבהם אתם טסים לעבור את ההשתלה. יחד עם מה שציינו עד כה, חשוב גם לקחת בחשבון את הנושא של מחירי השתלות שיער. מחיר השתלת שיער משתנה ממטופל למטופל ובהתאם למצב ההתקרחות שלו או שלה.

עוד חשוב לזכור, בחודשי הקיץ אתם תוכלו להשיג מחירים יותר טובים על השתלת השיער. זאת, מפאת אותן סיבות שציינו כאן למעלה. רוב האנשים יעדיפו שלא לעבור את הניתוח בחודשים החמים של השנה. וזה בעצם מרוקן את הקליניקות ממטופלים, מה שמאפשר להשיג מחירים אטרקטיביים מאוד על ההשתלה.

מחירי השתלות שיער בחו"ל ובארץ

אם כבר דיברנו על מחיר השתלת שיער בחו"ל, בואו נדייק עוד יותר הנושא. אם שאלתם את עצמכם כמה עולה השתלת שיער בחו"ל, המחיר הממוצע הוא כ-4 אירו לזקיק שיער אחד-בודד. כמובן שאף אחד לא משתיל זקיק שיער אחד, ככה שבעצם העלות של הניתוח היא הסיכום של כמות זקיקי השיער המושתלים באזור המושתל.

בסופו של דבר, השתלת שיער בטורקיה למשל, תעלה לכם בערך 9,000 ₪. כמובן שיש לסייג את הדברים, מאחר שהמחיר של השתלת השיער משתנה ממטופל למטופל. אם למשל מצב ההתקרחות של המטופל הוא מצב מתקדם, ההשתלה כמובן תעלה יותר. כמו כן, יש גם לא מעט מקרים בהם מוחלט לבצע השתלת שיער סינטטי. במקרים אלו, תהיינה תלות פחות גדולה באיכות זקיקי השיער הנלקחים מהמטופל. במקרים אלו הזקיקים יהיו סינטטיים (מקורם במעבדה).

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ ללא עלות