מה הגיל המתאים להשתלת שיער?

אם אמרו לכם שמאוחר מדי עבורכם לעבור השתלת שיער, אנחנו כאן כדי להגיד לכם שבדרך כלל אין כזה דבר "מאוחר מדי". השתלות שיער אפשר לעבור בגילאים צעירים כמו גם בגילאים יותר מבוגרים. ואם אתם לקראת השתלת שיער בישראל או בטורקיה, יוון וקפריסין, השורות הבאות עבורכם. הנה כל מה שצריך לדעת בנושא – מדריך מקיף להשתלות שיער בארץ ובחו"ל.

מתכננים לעבור השתלת שיער? ישנם המון מחקרים שמראים קשר ישיר והדוק בין מצב ההתקרחות ואיבוד השיער לבין מצב הביטחון העצמי של האדם. בפועל, הביטחון העצמי שלנו מושפע באופן ניכר מהנראות החיצונית שלנו, גם אם אנחנו לא מודים בכך תמיד. ואם אתם מרגישים שהביטחון העצמי שלכם נפגע כתוצאה מאיבוד שיער והתקרחות, אנחנו כאן כדי לבשר לכם חד משמעית – אין צורך להשלים עם התקרחות. בעלויות אטרקטיביות למדי תוכלו לעבור השתלת שיער בחו"ל והשתלת שיער בארץ. בואו נדבר על זה, נתחיל דווקא עם הנושא של הגילאים. לאחר מכן נדבר על תהליכי השתלות השיער.

באיזה גיל מומלץ לעבור השתלת שיער?

אם אתם מעוניינים לעבור השתלת שיער לגברים או השתלת שיער לנשים, זה אפשרי כמעט תמיד. אין באמת גיל מאוחר מדי להשתלת שיער. גם אם אתם במצב מתקדם של התקרחות ואין יותר מהיכן לשלו זקיקי שיער, אתם עדיין תוכלו לבצע השתלת שיער סינטטי ביוון או השתלת שיער סינטטי בישראל, בטורקיה, קפריסין ובמדינות שונות ורבות.

בפועל, עדיף יהיה לעבור את השתל השיער כמה שיותר מוקדם, אבל אין בהכרח שום חובה. גם אם חיכיתם שנים כי חששתם לעבור את השתלת השיער, בחלק גדול מהמקרים עדיין יהיה אפשר להשתיל אצלכם שיער. אבל חשוב לציין באותה הנשימה, ככל שהזקיקים של השיער יהיו איכותיים יותר, ככה יש לכם סיכוי טוב יותר לצלוח את התהליך בצורה טובה.

מהיכן לוקחים את זקיקי השיער המושתלים בראש?

ברוב המקרים, השתלת שיער על הראש מצריכה לקיחת זקיקי שיער מהעורף של המטופל. זאת, מכיוון שהשערות בעורך המטופל קרובות במראה ובסוג לשערות שאמורות לצמוח על הקרקפת. בפועל, לא תמיד יהיה אפשרי לקחת מהעורך זקיקי שיער שיהיו מספיק איכותיים עבור ההשתלה.

אם אתם מעוניינים לעבור השתלת שיער בראש אבל זקיקי השיער לא איכותיים מספיק, קיימות טכנולוגיות להיאבק בכך. למשל, השתלת שיער סינטטית בקצב של 200-300 זקיקי שיער בשעה. זהו נתון מדהים, שבעצם מוביל אותנו להבין כי לאחר מספר טיפולים, כבר תוכלו להיות עם פדחת מלאת שיער. מדהים בהחלט.

מה העיתוי הכי נכון לעבור השתלות שיער? יש כזה דבר?

יחד עם תהליך השתלת השיער, חשוב גם לקחת בחשבון את הנושא של העיתוי הנכון. בין אם אתם צעירים או מבוגרים יותר, השתלת שיער היא כדאית בדרך כלל לפני תחילת הקיץ. נהוג לדבר על חודש ספטמבר, שכן זהו החודש שלאחריו ישנם חגים בישראל.

אם תבצעו את השתלת השיער לפני החגים, תוכלו להישען על החגים בכדי להתאושש מההליך ולא תצטרכו לקחת חופש ייעודי מהעבודה עבור ההחלמה. כמו כן, דבר נוסף שחשוב לקחת בחשבון הוא, הנושא של מחירי השתלות שיער.

השתלות זקן והשתלת גבות – מה חשוב לדעת?

בין אם אתם עומדים לעבור השתלות זקן או השתלה בגבות, יהיה חשוב להכיר את המחירים הממוצעים בעולם השתלות השיער. באופן כללי, אפשר לציין כי המחיר של השתלה הוא כ-3.5 אירו ועד 5 אירו לזקיק שיער אחד.

יחד עם זאת, כמובן שהשתלת השיער מצריכה שליפה של זקיקים רבים. אם כך, כשמדברים על מחירי השתלו שיער, מדברים על סכומים של כ-9,000 ₪ – 30,000 ₪ בממוצע. חשוב לציין, טווחי המחירים משתנים בהתאם למצב ההתקרחות של המטופל.

עדיף לעבור השתלת שיער לפני שהראש קירח לגמרי

ככל שמצב ההתקרחות יהיה יותר מתקדם, השתלות השיער עשויות יהיו להיות מורכבות יותר. אם כך, אמנם אין גיל מומלץ להשתלות שיער, אבל אין ספק שיהיה כדאי לעבור את ההשתלה בגיל מוקדם מאשר בגיל מבוגר.

וכשאתם עומדים לעבור את ההשתלה, תהיינה לכם את האפשרות לבחור השתלת שיער בישראל או השתלת שיער בחו"ל. כיום נהוג לדבר על השתלת שיער בטורקיה, השתלת שיער סינטטי ביוון, השתלת שיער בקפריסין ועוד.

מידע לגבי מחירי השתלות שיער בחו"ל ובארץ

אמנם מחירי השתלת שיער בחו"ל יהיו בדרך כלל נמוכים מהמחירים שבישראל, אבל ההמלצה שלנו היא בכל זאת לעבור את הטיפול כאן בארץ. אם מדברים על השתלת שיער בחו"ל, חובה לציין עלויות נוספות כמו הטיסה עצמה שעשויה להיות יקרה.

כמו כן, השהות בבית המלון בזמן ההחלמה מהטיפול. שלישית, חלק מהאנשים בוחרים לקבל סיוע של חברות חיצוניות בליווי של התהליך (בשפה זרה), כך שגם זה צריך להילקח בחשבון. כל אלו ועוד, הם פרמטרים שמשנים את המשוואה מאחר שהם עולים כסף, ועולים לא מעט כסף. אם כך, אנחנו מבינים בעצם שאולי השתלת השיער עצמה יותר זולה בחו"ל, אבל יהיו לכך לא מעט הוצאות נלוות ונוספות. בנוסף לכך, אל תשכחו גם שלעיתים צריך להמשיך לקבל טיפולים וצריכים להמשיך להגיע לביקורות בקליניקה.

המשך טיפולים וביקורות לאחר השתלת שיער בישראל

אם תעברו את השתלת השיער בישראל, כל הנושא יהיה לכם הרבה יותר נוח ונגיש. לטעמנו, ואנחנו לא גורם רפואי – עדיף לעבור את השתלת השיער כאן בארץ. אבל מאחר שאנחנו לא מהווים גורם רפואי מקצועי, יהיה חשוב כמובן לקבל ייעוץ רפואי בקליניקות השונות להשתלות השיער.

מאידך, המשך טיפולים בחו"ל לאחר השתלת שיער, ובכן, זה כבר הרבה יותר מורכב. מעבר לכך שאתם תצטרכו להיות נוכחים וזמינים להמשך הטיפולים והביקורות, אתם גם תצטרכו להבין מה מדברים אתכם. ואם אין לכם הבנה בשפה המדוברת באותה המדינה, אתם בבעיה. אם כך, גם כאן, אנחנו מבינים שיהיה עדיף לעבור השתלת שיער בישראל.

האם טכנולוגיות ושיטות ההשתלה מתקדמות יותר בחו"ל?

בפועל, אין שום הוכחה לכך ששיטות וטכנולוגיות השתלות השיער הן מתקדמות יותר בחו"ל. ישראל היא מעצמה לא רק בעולם ההייטק, אלא גם בעולם הרפואה והטכנולוגיות הרפואיות עליהן מתבססות שיטות השתלת השיער.

אם אתם מעוניינים לעבור השתלה ואתם רוצים לקבל את הטיפול קל"ב, אנחנו לגמרי חושבים שאתם פועלים נכון. ההמלצה היא לאתר קליניקת השתלות שיער כאן בישראל, לקבל המלצות מהחברים ולהתחיל בטיפול. בחלק מהמקרים תוכלו להנות מתוצאות כבר בחודשים הראשונים שלאחר ההשתלה.

מה זמן ההחלמה וההתאוששות הנדרש לאחר השתלת שיער?

אם אתם חוששים מזמן ההחלמה וההתאוששות לאחר השתלת שיער, אנחנו כאן כדי להגיד לכם שבימינו ההליך הזה כבר משמעותית פחות כואב ופחות לא נוח. בפועל, אתם יכולים לחזור לשגרה כמעט באופן מידי, אבל נדרשת הגנה מסוימת על הראש. וזו הסיבה לכך שמומלץ לעבור את הניתוח מספר חודשים לפני שהקיץ מתחיל. ככה תוכלו לעבור את תהליך ההחלמה מבלי שתצטרכו לדאוג לשמש הקופחת בישראל. ודבר אחרון שאנחנו רוצים להמליץ לכם עליו הוא, תמיד לערוך השוואת מחירים בין שיטות הטיפול השונות.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ ללא עלות