כל מה שחשוב לדעת על השתלת שיער לנשים

בין אם את מעוניינת לעבור השתלת שיער לנשים בגבות, בראש או בכל מקום אחר בגוף, יהיה חשוב לאסוף את המידע הרלוונטי לך מהגורמים המקצועיים-רפואיים. כמו כן, הרשנו לעצמנו לרכז לך כאן מידע שימושי לפני שמחליטים לבצע השתלות שיער. יש לציין, המידע הבא אינו מהווה תחליף לייעוץ רפואי.

מעוניינת לעבור השתלת שיער? בשנים האחרונות התחום של השתלות שיער לנשים הפך יותר ויותר התפתח. דבר זה הוביל ועדיין מוביל להתקדמות משמעותית בטכנולוגיות ובשיטות של השתלות השיער. אם בעבר נשים וגברים היו צריכים להתמודד עם כאבים משמעותיים ותחושות מוגברות של אי נוחות לאחר השתלת שיער, כיום ניתן לעבור השתלת שיער ולהשתלב די במיידי חזרה בשגרה. מעבר לכך, כיום גם ניתן לבצע השתלת שיער בחו"ל כמו השתלת שיער בטורקיה, השתלת שיער בקפריסין ועוד. אם כך, בואי באמת נדבר על השתלת שיער בישראל מול השתלת שיער בחו"ל. הנה כמה דגשים חשובים בנושא.

היכן עדיף לעבור השתלת שיער, בארץ או בחו"ל?

אם סיפרו לך שהתחום של השתלות שיער מפותח יותר בחו"ל, כדאי לדעת שזה לא ממש ככה. בפועל, השתלת שיער ישראל היא מומלצת וכדאית בדיוק כשם שהשתלת בחו"ל מומלצת. בין אם את מעוניינת לעבור השתלת בארץ או בחו"ל, כנראה שהדבר הראשון שתחשבי עליו יהיה הנושא של מחירי השתלות שיער.

אם מדברים על מחירי השתלות שיער לנשים, הרי שקודם כל צריך לאפיין את סוג ההשתלה ואת מיקום ההשתלה של השיער. למשל, שיער על הראש יצריך תהליך השתלה שונה מאשר התהליך של השתלת גבות. כמו כן, גברים למשל, הם עוברים השתלות כמו השתלת זקן, השתלת פאות לחיים ועוד.

השתלות שיער לנשים – מידע שכדאי להכיר

אם מדברים על השתלות שיער לנשים, מקובל לדבר למשל על השתלת גבות, השתלת שיער סינטטי ביוון ועוד. מיד נגיע לדבר גם על השתלת שיער סינטטי, אך קודם כל בואו נבין כמה עולה השתלת שיער לנשים. אם שאלתם את עצמכם כמה עולה השתלת שיער, הרי שהתשובה טמונה בכמות זקיקי השיער שיש צורך להשתיל.

במילים יותר פשוטות, מחירי השתלות שיער נקבעים על פי הכמות של הזקיקים שצריך מצד אחד לשלוף ומצד שני להשתיל. המחיר הממוצע בעולם ההשתלות הוא כ-3.5 אירו לזקיק שיער אחד. אף אחד מהמטופלים לא עובר השתלה של זקיק שיער אחד, כמובן. ב

כמה עולה השתלת שיער לנשים?

פועל, ניתוח השתלת שיער לנשים יעלה בין 8,000 ₪ ועד 30,000 ₪ בממוצע. מעבר לכל מה שציינו עד כה, אנחנו ממליצים גם לקחת בחשבון את נושא ההחלמה וההתאוששות מהתהליכים של השתלות שיער. אמנם ההחלמה מהתהליכים של השתלות שיער היא לא מאוד ארוכה, אבל היא מצריכה ממכם הסתגלות מסוימת. למשל, לאחר השתלת זקן, השתלת גבות או השתלת שיער סינטטי בראש ובלחיים, אסור להיחשף לשמש מאוד חזקה.

ההיחשפות לשמש עשויה לפגע ביעילות של השתלת השיער ובאיכות העבודה של הרופא. זו בעצם הסיבה לכך שאנשים לאחר השתלות שיער חובשים כובעים. למטרת הגנה מהשמש. בין אם אתם מעוניינים לעבור השתלת גבות, השתלת שיער סינטטי או כל סוג השתלה אחרת, קחו בחשבון את נושא ההחלמה במדינה זרה מול מדינת ישראל.

קחו בחשבון את תקופת ההחלמה – השתלת שיער בחו"ל או בארץ

בפועל, יהיה לכם הרבה יותר קל לעבור את תהליך ההחלמה כאן בארץ. אתם דוברים את השפה, קרובים לביתכם וקרובים לבני המשפחה שלכם. אם אתם עוברים השתלת שיער בטורקיה, השלת שיער ביוון או השתלת שיער בקפריסין, אתם רחוקים מביתכם ואינכם דוברים את השפה.

במבחן התוצאה, זה יקשה עליכם את תהליך ההחלמה. במיוחד אם אתם נאלצים ללון בבית מלון בזמן תהליך ההתאוששות מההשתלה. וכמו כן, חשוב גם לקחת בחשבון את המחירים של לינה בחו"ל לאחר השתלת השיער. אלו עלויות שאינן קיימות אם אתם עוברים השתלת שיער בישראל.

כשמחשבים את העלויות הנוספות של השתלת שיער בחו"ל

כשמחשבים את העלויות הנוספות של השתלת שיער בחו"ל, אין ספק שמגיעים לסכומים גבוהים למדי. ואנחנו לא מדברים רק על העלות של הטיסה למדינה זרה. גם אם תהליך ההשתלה יהיה יותר יקר בישראל, כשחושבים על העלויות הנוספות הנלוות להשתלת בחו"ל – השתלה בישראל תהיה כדאית יותר בד"כ. זאת, בגלל שהחברות החיצוניות שמסייעות בתהליכים של השתלה בחו"ל, גובות מחירים לא נמוכים על שירותיהן.

בישראל כמו בטורקיה, אפשר לבצע השתלת שיער במפרצים, השתלת גבות, השתלת שיער לנשים בראש, השתלת זקן ועוד. אתם אולי תופתעו לשמוע, אבל לעיתים גם נשים מבקשות לעבור את התהליך של השתלת שיער פנים. למשל, במקרים בהם אישה מעוניינת לבצע ניתוח לשינוי מין ולהפוך לגבר. במקרים אלו, יהיה אפשרי לבצע השתלת פאות לחיים, השתלת זקן, השתלת גבות, השתלת שיער בראש ועוד.

ההבדלים בין השתלות שיער לנשים לבין השתלות לגברים

בסופו של דבר, אין הרבה הבדלים בין תהליכי השתלת שיער לגברים לבין השתלת שיער לנשים. גם אצל גברים וגם אצל נשים, התהליך של השתלת השיער כולל בראש ובראשונה את השליפה של הזקיקים של השיער.

את זקיקי השיער יהיה אפשרי לשלוף מהעורף של המטופל, כמו גם מחלקי גוף אחרים. יהיה עדיף לשלוף את זקיקי השיער מאיברים בגוף אשר מצמיחים שיער דומה למקום המושתל. וכעת יהיה חשוב לדבר גם על נושא איכות הזקיקים של השיער.

שליפת זקיקי שיער איכותיים והשכפול שלהם באזור המושתל

ככל שזקיקי השיער יהיו איכותיים יותר, ככה בעצם תהליך השתלת השיער יהיה יותר מוצלח. אם כך, ההמלצה הכי גורפת היא לעבור את תהליך השתלת השיער בגילאי ביניים. אם נזכרתם קצת מאוחר ואתם מבקשים לעבור את תהליך השתלת השיער בגיל מבוגר, יש לכם את האפשרות של השתלת שיער סינטטי.

זאת, בהנחה שזקיקי השיער לא יהיו איכותיים מספיק בכדי שיהיה ניתן לשכפל אותם. אתם יכולים לבצע השתלת שיער סינטטי ביוון, כמו גם בטורקיה ובקפריסין, בישראל ובמדינות רבות ושונות. אם אתם עומדים לקבל את הטיפול של השתלת השיער בחו"ל, אנחנו ממליצים לכם לקבל סיוע של חברה חיצונית כלשהיא.

חברות חיצוניות המספקות סיוע וליווי בתהליכי השתלה בחו"ל

ישנן חברות פרטיות אשר מאפשרות לקבל סיוע בתהליכים האלו של השתלות שיער (בתשלום כמובן). החברות הפרטיות דוברות את השפה המדוברת בטורקיה, ביוון, בקפריסין ובמדינות בהן ניתן לעבור השתלת שיער.

בסופו של דבר, השתלת שיער בחו"ל תחייב עם עזרה חיצונית כלשהיא. אתם תצטרכו סיוע בבירוקרטיות התשלום, בירוקרטיות בקליניקה, תרגום של הרופאים במהלך התהליך ועוד. כל זאת ועוד, זה סיוע שניתן לקבל מהחברות החיצוניות והפרטיות. מצד שני, השתלת שיער לנשים בישראל לא תצריך ממכם את כל הסיוע החיצוני הזה. כאמור, השתלת שיער לנשים בישראל, ייתכן שהיא תהיה יקרה יותר מהשתלת שיער בטורקיה, ביוון, בקפריסין וכדומה. אבל אם מסכמים את העלויות הנלוות לתהליך של השתלת שיער בחו"ל, ייתכן שההשתלה בישראל תהיה אטרקטיבית יותר.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ ללא עלות