התקרחות בצבא יכולה להיגרם בגלל כמה סיבות חיילים וחיילות שמקריחים יכולים למנוע ולעצור את המשך ההתקרחות, איך עושים זאת?

בנוסף לסיבות הרגילות שגורמות לנשירת שיער ולהתקרחות, בצבא קיימים עוד סיבות שרק יכולות להגביר את תופעל נשירת השיער והתקרחות.

איך למנוע התקרחות ונשירת שיער בצבא:

לא כל החיילים בצבא יכולים לשמור על היגיינה בצורה מקסימלית, יש בסיסים צבאיים שנמצאים בשטח מדברי ומלא אבק ופודרה, רכיבים קטנים אלה יכולים להידבק לשיער ואם לא מנקים את השיער באופן מתמיד – דוגמא לשבועות שטח מרובים אז יכול להיווצר אפקט של נשירה ואחר כן התקרחות, הדבר נכון גם לגברים ונשים בצבא.

בצבא החיילים צריכים לחבוש כובע או קסדה והראש אינו מאוורר מה שיכול לגרם לנשירה והתקרחות לכן חשוב מאוד שבמקומות המוצלים ובכל הזדמנות שהחיילים יכולים להורי את הכובע והקסדה אז לעשות זאת ולאוורר את השיער ולנקות את הראש אפילו לשתוף אותו במים על מנת להוריד את הלכלוך.

בצבא לא תמיד יש מוצרי היגיינה זמינים כמו לדוגמא שמפו מיוחד נגד נשירת שיער והתקרחות וכן המשימה הופכת להיות יותר ויותר קשה עבור חיילים.

איך ניתן לטפל בהתקרחות ונשירת שיער בצבא ?

אם כבר זיהיתם שהשיער שנושר אינו צומח שוב ואתם מתחילים להקריח אז פנו לטיפול אצל רופא, אנחנו לא מאמינים שהרופאים הצבאיים יודעים לטפל בבעיות מעין אלה לכן תצטרכו לטפל בבעיית ההתקרחות בצבא באופן פרטי, הנה טיפל מומלץ לשימור שיער והתקרחות שאנחנו ממליצים עליו.

כתיבת תגובה