טיפול בהתקרחות אצל גברים – המדריך המלא.

שי גברים שכברת מגיל הבגרות מתחילים לאבד שיער ולהתקרח, ויש גברים שאצלם ההתקרחות מגיע בגילאים יותר מאוחרים, ישנן כמה וכמה סיבות להתקרחות אצל גברים ונסביר מהם דרכי הטיפול בהם.

התקרחות גברית כתוצאה מתורשה וגנטיקה

אם אבא שלכם היה קרח, יש סיכוי טוב שגם אתם תהיו קרחים, תוכלו להסתכל בתמונותיו מהעבר מתי אביכם התחיל להתקרח, ומאיזה גיל הוא הפך להיות כבר קירח, יש מוצאים אתניים ששם יש גברים יותר קרחים בממוצע ממוצע אתני אחר, קחו לדוגמא את הפרסים – לגברים הפרסים יש קרחות בממוצע יותר מהגברים העיראקים, גם התקרחות כתוצאה הגנטיקה ניתן לעצור בעזרת טיפול מתאים.

אקלים מדברי משפיע על התקרחות גברית

יש הסוברים שבעיית ההתקרחות הגברית בישראל היא נפוצה מאוד אצל גברים ישראלים במיוחד בגלל האקלים המדברי הקיים בארץ, יש מחקרים המראים שבמקומות מדברים יש יותר קרחים, טיפול באמצעות מומחי התקרחות שיעצרו את התופעה.

התקרחות לגבר כתוצאה ממצב נפשי לא טוב

יש גברים שמצבם הנפשי משפיע על נשירת השיער וההתקרחות, דרכי טיפול הוא יותר פסיכולוגי, שינוי מצב הנפשי ועידוד המוטיבציה.

התקרחות גברית כתוצאה מטיפולים רפואיים

יש טיפולים רפואיים אשר גורמים לנשירת שיער והתקרחות גם לגבר וגם לאישה כמו לדוגמא טיפולים כימותרפיים אשר גורמים להתקרחות, דרכי הטיפול בהתקרחות במצבים כאלה הוא לאחר הפסקת הטיפול הרפואי שגורם להתקרחות גברית.

גברים מתקרחים כתוצאה מתזונה לא נכונה

התקרחות אצל גברים ונשים יכולה להיגרם מחוסר ויטמינים מסוימים שחסרים לשיערות לצמוח וככה יכולה להיווצר קרחת , דרכי הטיפול הם לקבוע עם תזונאית ולהגדיל את אחוז הוויטמינים החיוניים לצמיחת השיערות ע"י תזונה נכונה.

סיכום: טיפול בהתקרחות אצל גברים

טיפול בהתקרחות לגברים מתחיל באבחון הבעיה, צריך לדעת מה הם הגורמים להתקרחות לפני שמתחילים טיפול כפי שאתם רואים שלעתים טיפול בהתקרחות גברים הוא נגזרת ישירה מהסיבה להקרחות, ככה תוכלו להתאים את הטיפול הטוב ביותר, המלצתנו היא לפנות למרפאות מומחים להתקרחות גברים רק במרפאות מומחים תוכלו לעצור את ההתקרחות ושם תקבלו את הטיפול הטוב ביותר.

כתיבת תגובה