מאיזה גיל מתחילים להקריח? התקרחות בגיל צעיר לא צריכה להפחיד אתכם כי יש מה לעשות נגד הקרחת.

שיערות נושרות לנו כל יום מהשיער ואחרות צומחות במקומן וזה קורה לנו מהיום הראשון שנולדנו, אבל אם השיערות נושרות ולא צומחות חדשות אז אנחנו ממבעית התקרחות. התקרחות אצל גברים ונשים יכולה להתחיל כבר בגי לצעיר מאוד, יש נערים ונערות בגיל ההתבגרות שכבר ניתן לראות שיער מאוד דליל על ראשם וקרחת במכרז הראש מתחילה לצוץ ולהתרחב. לגיל התקרחות אין ממוצע, אם מדובר בהתקרחות תורשתית אז אתם יכולים להתחיל ולראות אותה כבר בבגרות שלכם, יש נערים ונערות שלהם גיל התקרחות הוא 16-15 וככול שהגיל עולה ככה הקרחת גדלה. אצל גברים ונשים צעירות התקרחות בגיל ההתבגרות היא בולטת במיוחד ואצל נשים הסיבה קצת שונה היא יותר הורמונלית. התקרחות בגיל מוקדם נפוצה במיוחד בישראל כמו כל ההתקרחות בצורה כללית, ישראלים יותר קרחים מאשר עמים אחרים ויש אומרים שהסיבה המרכזית היא תורשתית וגנטית. למרות שהנתונים הגנטיים הם גורם המשפיע באופן ניכר התקרחות גברית בגיל 20 יכולה לנבוע ולהתגבר בצבא מחבישת קסדות, כובעים ולהיות חשופים לאקלים מדברי וללא אמצעי הגיינה וחפיפה מפסקים.

מניעת התקרחות בגיל צעיר – מה ניתן לעושת?

לפני שמתחילים את טיפול מניעת ההתקרחות בגיל צעיר יש לבצע אבחון כדי לדעת מה הקור ההתקרחות. האבחון של התקרחות גברית בגיל צעיר צריך להיות קפדני כדי לוודא שלא מדובר במחלה כלשהי שבחללה נגרמת ההתקרחות או אם יש חוסר של ויטמינים, אבץ וברזל החיוניים לצמיחת השיער ומניעת ההתקרחות כמובן הדבר נכון גם לגברים וגם לנשים בגיל צעיר.

התקרחות נשית בגיל צעיר יכולה לנבוע מהורמונים ותופעה זו תחלוץ לאחר רגיעת ההורמונים אך שוב יש להיוועץ עם הרופא המטפל.

יש טיפולים שיכולים ומנוע התקרחות גברית בגיל צעיר וגם כמובן התקרחות נשית בגיל זה, יש טיפול חדשני ביותר כדאי למלא את הפרטים בתיבה האדומה ולשמוע, השירות ניתן חינם! לקבלת טיפים נוספים על נשירת שיער ומניעת התקרחות אתם מוזמנים לבקר.

כתיבת תגובה