השתלת שיער בצלקת

אמנם צלקות הן חלק מהחיים של כולנו, אבל אין צורך להשלים עם הצלקות מכיוון שאפשר גם לטשטש אותן. אחת הדרכים לטשטש צלקת היא, הדרך של השתלת שיער בצלקות. כמובן, ההשתלה מתבצעת על ידי רופאים מוסמכים שעוסקים בתחום של השתלות שיער לגברים, לנשים, השתלות זקן, קרקפת ועוד.

כולנו נופלים ונפצעים, נחתכים ונכווים משמן רותח, וחלקנו גם בוחרים לחיות עם הצלקות. בעוד שלחלק מהאנשים הצלקות לא באמת מפריעות, חלק מהאנשים יעדיפו לנסות להיפטר מהצלקות. וכאן חשוב לציין את הנקודה הבאה, צלקות לא ניתנות להסרה. המקסימום שאפשר לעשות זה, טשטוש הצלקת באמצעות טיפולים שונים, לרבות השתלות שיער בצלקות. אם אתם שוקלים לעבור השתלת שיער לגברים או השתלת שיער לנשים בצלקת, השורות הבאות עבורכם והן מרכזות מידע מקיף.

צלקות הן חלק מהחיים אבל לא חובה להשלים איתן

בחיים כמו בחיים, אנשים נפצעים ולעיתים גם נשאר להם זיכרון מהפציעה בדמותה של צלקת. בעוד שלפעמים הצלקת היא קטנה ולא ממש משמעותית, בפעמים אחרות אנשים מצולקים בצלקות משמעותיות יותר.

בפועל, המשמעות היא בעיקר אסתטית. ואם אתם מעוניינים לטשטש צלקת, אחת השיטות הכי מומלצות היא, השיטה של השתלת שיער בזקן, השתלת גבות, השתלת שיער בקרקפת לטשטוש צלקות ועוד. השתלות שיער הפכו בשנים האחרונות ליותר ויותר נפוצות מתוך מגוון צרכים של מטופלים.

סוגי השתלות שיער בכדי לטשטש צלקות

בעוד שניתן לבצע השתלת שיער בכדי לטשטש צלקות, יהיה אפשרי גם לבצע השתלות שיער בכדי להילחם באיבוד שיער והתקרחות. הפעולה של השתלת השיער מתבצעת באמצעות מכשור טכנולוגי-רפואי מתקדם ביותר, כאשר אותו מכשור למעשה שולף זקיקי שיער מאזורים מסוימים בגוף.

אם למשל יש צורך לטשטש צלקת בקרקפת, בדרך כלל הרופא ישלוף זקיקי שיער מהעורף של המטופל. השערות בעורף המטופל מאוד דומות במרקם שלהם לשערות הקיימות על הקרקפת. ככל שהזקיקים הנשלפים דומים יותר לשערות הקיימות באזור המושתל, ככה סיכויי ההצלחה של ההשתלה יהיו גבוהים יותר.

השיטות הנפוצות לטשטוש צלקות בעזרת השתלת שיער

כשמדברים על השתלת שיער בחו"ל או השתלת שיער בישראל לטשטוש צלקות, למעשה מדברים על שיטה אחת עיקרית. אמנם יש מספר שיטות שבאמצעותן מבצעים כיום השתלת שיער בטורקיה, בישראל ובשאר המדינות, אבל בד"כ טשטוש צלקות מתבצע בעזרת שיטת FUE.

שיטת FUE היא שיטת השתלת שיער מתקדמת ועדכנית, שמאפשרת לרופא לשלוף את זקיקי השיער אחד-אחד. באופן הזה, הזקיקים נשלפים והרופא מצליח לשמור על האיכות שלהם, הוא מצליח לא לפגוע בזקיקים בזמן השליפה. בפועל, שיטת FUE היא שיטת השתלת שיער בטורקיה שנחשבת נפוצה, כמו גם בישראל, ביוון, בקפריסין ובמדינות רבות אחרות.

השתלת שיער בצלקות עשויה להיות מורכבת מהשתלת שיער רגילה

דבר חשוב נוסף שצריך לדעת, השתלת שיער בצלקות היא מורכבת יותר ועדינה יותר מהשתלות שיער מסוגים אחרים. בין אם יש לכם צלקת במקום כזה או אחר, יהיה אפשרי לבצע השתלת גבות, השתלת זקן, השתלת שיער במפרצים ועוד.

אם הצלקת קיימת באזור מסוים שבו לא קיים שיער בכלל, לא בטוח ששיטת השתלת השיער תהיה זו שתתאים לכם. למשל, אזורים כמו זרוע היד. אם כבר החלטתם שאתם מעוניינים לטשטש את הצלקת בעזרת השתלת שיער, יש לכם את האפשרות לעבור את הניתוח או בארץ או בחו"ל.

יתרונות וחסונות השתלת שיער בחו"ל ובישראל

מצד אחד, השתלת שיער בחו"ל עשויה להיות זולה יותר מהשתלת שיער בישראל. מצד שני, השתלת שיער בטורקיה או השתלת שיער ביוון עשויה להיות יותר מורכבת. בראש ובראשונה, צריך לזכור שכרטיס טיסה לחו"ל יכול לעלות לא מעט כסף.

שנית, צריך לזכור גם שאתם תצטרכו לעבור זמן התאוששות מסוים במדינה זרה. אם כך, יהיה כדאי לקחת בחשבון את העלויות הנוספות של מנוחה בבית מלון. אם יש לכם בני משפחה שמתגוררים במדינה בה אתם עוברים את ההשתלה, תוכלו לחסוך לא מעט כסף.

השתלת שיער בחו"ל ובישראל – מה חשוב לדעת?

בין אם אתם עומדים לעבור השתלת שיער בקפריסין, השתלת שיער ביוון או בישראל, בכל מקרה יהיה חשוב לבחור בעיתוי הנכון להשתלה. אם מדברים על השתלות שיער בראש, הרי שהעיתוי הנכון יהיה לפני שהקיץ מתחיל.

באופן הזה, לא תצטרכו להתמודד עם השמש הקופחת בזמן ההחלמה, מה שעשוי להוריד ולפגוע בסיכויי הצלחת ההשתלה. אבל בפועל, השתלת שיער בצלקות היא בדרך כלל השתלה נקודתית. זה אומר בעצם, שאתם יכולים לבחור לבצע השתלת שיער בצלקות בכל ימות השנה.

הבדלים בין השתלת שיער בצלקות לבין השתלת שיער בראש

כשמדברים על השתלת שיער בראש, מדברים על ריבוי גדול מאוד של זקיקי שיער אשר מושתלים באזור המושתל. וזו הסיבה לכך שמומלץ להימנע מביצוע השתלת שיער בקיץ. אבל כשמדברים על השתלת שיער בצלקת, לא צריכה להיות סיבה לחשוש מחשיפה לשמש.

רק תקפידו לחבוש כובע במהלך תקופת ההחלמה מהניתוח. לגבי מחירי השתלות שיער בארץ ובחו"ל, מחיר השתלת שיער בצלקת יהיה זול יותר ממחיר השתלת שיער בראש. כמו כן, ההליך עצמו של ההשתלה יהיה גם יותר קצר.

כמה זמן לוקח להשתיל שיער בצלקת?

הליך השתלת שיער בצלקת ארך כ-3-4 שעות בממוצע, מה שאחר כך גם לא מלווה בכאבים או בתחושת אי נוחות. במהלך הניתוח המטופל מורדם מקומית, מה שנקרא אלחוש. בין אם אתם עומדים לעבור השתלת זקן, השתלת גבות, השתלת מפרצים או כל השתלה אחרת, יהיה חשוב לוודא שאפשרי לזקק ממכם את זקיקי השיער המתאימים.

כמו שאמרנו כאן למעלה, זקיקי השיער הנשלפים ממכם חייבים להיות תקינים ואיכותיים, אחרת לא יהיה אפשרי להשתיל אותם בצלקת. אם לא ניתן לחלץ מהמטופל זקיקי שיער תקניים ואיכותיים, יהיה צורך לבצע במטופל הליך של השתלת שיער סינטטי.

השתלת שיער סינטטי בצלקות

ניתן לבצע השתלת שיער סינטטי ביוון, כמו גם בטורקיה ובישראל, בקפריסין ועוד. השתלת שיער סינטטי מאפשר למטופל לטשטש את הצלקת בעזרת טכנולוגיה המפיקה שיער המיוצר במעבדה. השיער דומה מאוד, כמעט זהה למרקם ולתחושה של שיער רגיל. דבר נוסף שכדאי לקחת בחשבון הוא, הנושא של מחירי השתלת שיער.

טיפ מאיתנו, אל תתפתו להסתייע בקליניקה הכי זולה שתוכלו למצוא באינטרנט. בפועל, השתלות שיער הן בדרך כלל מורכבות ומצריכות עבודה מיומנת ועדינה מצד הרופאים. כשאתם בוחרים את הקליניקה שלכם להשתלת השיער, יהיה חשוב לקבל טיפול הולם ומקצועי, לא טיפול זול בהכרח. אם אתם נדרשים לשלם עוד כה שקלים על השתלת שיער בקליניקה בעלת מוניטין ידוע, כנראה שזה יהיה שווה את תוספת התשלום בכיס.

כיצד להוזיל עלויות של השתלת שיער

בכדי להוזיל עלויות השתלת שיער, יהיה עליכם לערוך מעין מחקר שוק. יהיה כדאי לקבל מספר הצעות מחיר מקליניקות של השתלות שיער, להשוות בין ההצעות השונות ולבדוק מה היא ההצעה הכי אטרקטיבית. ויחד עם זאת, חשוב לזכור גם שהטיפול הוא לא זול לעולם. לכל הפחות, יהיה מדובר בכמה אלפים טובים. בכדי לנסות להוזיל את העלויות האלו, יהיה אפשרי למשל לשקול לבצע את הטיפול כאן בארץ. כך תוכלו לחסוך את עלות הטיסה, עלות השהות בבית מלון וכדומה.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ ללא עלות