השתלת שיער בגבות

בין שלל המקומות שבהם ניתן להשתיל שיער בגוף, אפשרי גם להשתיל שיער בגבות. ורגע לפני שאתם מבצעים השתלת שיער בגבות, יהיה חשוב לקבל את כל המידע הנדרש לכם מהגורם הרפואי המלווה ומוביל את התהליך. בנוסף לייעוץ הרפואי ולא במקום, תוכלו להסתייע גם במדריך המקיף שהכנו לכם.

ריכזנו את צוות המומחים שלנו בכדי לענות על מספר תהיות וסוגיות כלליות, בנושאים אלו של השתלות שיער. מסתבר שבשנים האחרונות עולם השתלות השיער הופך ליותר ויותר פופולארי, מאחר שגברים ונשים רבים ברחבי העולם מסרבים להשלים עם תופעת איבוד השיער וההתקרחות. בפועל, גם אין סיבה להשלים עם התופעות האלו, וזאת מאחר שיש פתרונות מתקדמים בתחום כיום למלחמה באיבוד שיער והתקרחות.

מה חשוב לדעת לקראת תהליך של השתלות שיער בגבות ובכלל?

אם אתם לקראת השתלת גבות, או אולי אפילו השתלת זקן, אתם ודאי מבולבלים מכלל השיטות, הטכנולוגיות והקליניקות בתחום ההשתלות. אם כך, בואו נעשה סדר בבלגן. בראש ובראשונה, אנחנו ממליצים לזכור שכמעט אף פעם לא יהיה מאוחר מדי לעבור השתלת שיער.

זה לא אומר שכל אחד ואחת יכולים לעבור השתלות שיער בגבות, אבל זה אומר שיהיה אפשרי לעשות זאת כמעט בכל שלבי החיים. בניגוד להשתלות שיער בראש, שמצריכות הימצאות מסוימת של זקיקי שיער בעורף או בראש עצמו, השתלת גבות לא תצריך זאת. במילים אחרות, גם אם אין לכם אפילו שיערה אחת בודדת בגבות, אתם עדיין תוכלו כנראה לעבור השתלת גבות בצורה מוצלחת.

אפשר לעבור השתלת גבות כמעט בכל שלב בחיים

בדרך כלל את זקיקי השיער בכלל לא ייקחו מהגבות עצמן, אלא ממקומות כמו עורף המטופל. בעורף המטופל קיימות שיערות שמאוד מזכירות במבנה שלהן את סוג השערות שקיימות בגבות. אם לוקחים זקיקי שיער בעלי מבנה אנטומי דומה, למעשה זה משליך ומשפיע על אופי הגדילה והצלחת הצמיחה של השיער לאחר ההשתלה.

וכאן זו הנקודה הנכונה להדגיש את הנתון הבא – לא תמיד יהיה ניתן לאתר זקיקי שיער מספיק איכותיים שניתן אכן להשתיל אותם. אם במהלך האבחון של הרופאים התגלה כי זקיקי השיער שלכם לא מספיק איכותיים, יש לכם את האפשרות לבצע השתלת שיער סינטטי.

השתלת שיער סינטטי ביוון, השתלות גבות ומה שבין לבין

השתלות שיער סינטטי ביוון למשל, הן השתלות שיער מאוד נפוצות. לוקחים זקיקי שיער מלאכותיים שמייצרים במעבדה, ומשתילים אותם בקצה בלתי יאומן של כ-200-300 זקיקי שיער בשעה אחת. מדהים, הטכנולוגיה של העידן שלנו מסוגלת לפלאים אמיתיים.

בבואכם לבחור את הקליניקה שבה תטופלו, יהיה חשוב לברר באילו סוגי טכנולוגיות ושיטות הקליניקה משתמשת. תבדקו באילו שיטות טיפולים הקליניקה תשתמש, ולאחר מכן תבדקו את מהות הטיפולים האלו. אם אתם מגלים כי הטכנולוגיות והשיטות עדכניות, תוכלו להיעזר בקליניקה שממנה קיבלתם ייעוץ.

מחירי השתלת שיער בטורקיה ובישראל

לאחר שהבנו מספר פרטים מהותיים בכל מה שקשור להשתלות שיער, בואו נדבר על השתלת גבות בפרט. מחירי השתלת גבות הם נמוכים יותר מהמחירים של השתלת שיער בראש, השתלת שיער במפרצים, השתלת זקן וכדומה.

אם לוקחים את הדוגמה של השתלת מפרצים בראש, הרי שיהיה צורך למלא את המפרצים בכמות שונה מהכמות הנדרשת להשתלת גבות. וככה גם רלוונטי לגבי השתלת שיער בראש לעומת השתלת שיער בגבות. כלל אצבע הוא, שהאזור של הגבה יצריך פחות שיער מאשר האזורים של הראש, המפרצים והזקן.

מחירים ממוצעים של השתלות שיער בארץ ובחו"ל

באופן כללי, אפשר להגיד כי מחירי השתלות שיער מתחילים בעלויות ממוצעות של כ-9,000 ₪ ומעלה. יחד עם זאת, ייתכן שתוכלו למצוא קליניקות שמבצעות השתלת גבות בעלויות נמוכות מ-8,000 ₪ – 9,000 ₪. יחד עם כל מה שציינו עד כה, חשוב גם לקחת בחשבון את זמן משך ההחלמה וההתאוששות מהתהליכים של השתלות שיער.

בין אם אתם עוברים השתלת שיער בטורקיה, השתלת שיער סינטטי ביוון או השתלת שיער בקפריסין, משך זמן ההחלמה יהיה זהה. וככה גם רלונטי לגבי השתלת שיער בישראל. אבל לגבי השתלות של גבות, חשוב לציין כי זמן משך ההחלמה בדרך כלל יהיה קצר מזמן משך ההחלמה מהשתלת שיער בראש.

מה יותר מורכב, השתלת שיער במפרצים או בגבות?

לרוב, התהליכים של השתלות גבות יהיו פחות מורכבים מהתהליכים של השתלות שיער במפרצים, השתלות שיער בזקן וכדומה. ואם אתם נמנים בין האנשים שלוקחים בחשבון את כלל הפרמטרים, אנחנו רוצים לדבר אתכם על העיתוי הנכון של השתלת הגבות.

בשורה התחתונה, כמעט כל רופא ימליץ לכם לבצע השתלת שיער והשתלת גבות מספר חודשים לפני שמתחיל הקיץ. זאת, משום שההשתלה של השיער בקיץ עשויה להיות מלווה בקשיים, בזיהום הקרקפת, באי-הצלחה של ההשתלה וכדומה.

עד כמה ההליך מלווה באי נוחות?

השמש הקופחת ממש לא מסייעת בתהליכי ההחלמה של השתלת השיער, וזו הסיבה לכך שהרופאים תמיד ממליצים על חבישת כובע לאחר ההשתלה. מבחינת כאבים ואי נוחות, רוב המטופלים מדווחים על מינימום של כאבים ואי נוחות בעקבות השתלת שיער או השתלת גבות.

אבל חשוב לציין, בכדי להנות מטיפול עם מינימום אי נוחות וכאבים, צריך להסתייע בקליניקה מקצועית שמשתמשת בשיטות וטכנולוגיות רפואיות מתקדמות. אם כך, אחד הדברים שמומלץ לבדוק הוא, הנושא של הניסיון המקצועי של קליניקת ההשתלות.

יש לוודא את המקצועיות, הוותק והמהימנות של הקליניקה להשתלות

אם הקליניקה קיימת כבר שנים רבות ומסוגלת לספק לכם רשימת מטופלים ממליצים, כנראה שהקליניקה מספיק מקצועית בכדי לבצע בכם השתלת שיער. אם מתוך סיבה כזו או אחרת אתם מרגישים שהמוניטין המקצועי של הקליניקה מוטל בספק, דרשני, תעברו לקליניקה הבאה כדי לקבל הצעת מחיר.

ודבר אחרון שאנחנו רוצים לדבר עליו הוא, הנושא של השתלות שיער בטורקיה, השתלות שיער בקפריסין ומה שבין לבין. רוצים עצה מאיתנו? אמנם אנחנו לא רופאים, אבל אנחנו ממליצים לעבור את השתלת השיער בקליניקה שבה תוכלו לקבל את כלל השירותים תחת קורת גג אחת. וזה כולל למשל את הטיפולים של ביקורת לאחר ההשתלה, המשך טיפולים לאחר ההשתלה, טיפול בבעיות לאחר ההשתלה (בתקווה שלא יהיו) וכדומה.

המשך טיפולים לאחר השתלת גבות

אם לאחר השתלת הגבות אתם צריכים לנדוד ממרפאה למרפאה בכדי לקבל טיפול, נסו להימנע מכך. וזו בעצם הסיבה לכך שממליצים על השתלת שיער בישראל. לאחר שתסיימו את הליך ההשתלה, אתם תוכלו להמשיך לקבל טיפולים במקרה הצורך, כאן בישראל.  ובסופו של דבר, הכי חשוב שתעברו את ההליך הזה בלב שלם.

אם יש לכם ספקות או חששות, אנחנו מזמינים אתכם לפנות לגורם הרפואי המתאים ולקבל ממנו את כל המידע הרלוונטי לכם. אמנם השתלות שיער בימינו הן נפוצות מאוד ופופולאריות, אבל אל תתנו לזה להשפיע על ההחלטה שלכם. אם אתם עומדים לעבור את ההשתלה ועדיין חוששים קצת, קחו לכם עוד זמן ותחשבו על העניינים שנית, שלישית וכמה שרק תצטרכו. בסופו של דבר, הכי חשוב לקבל החלטה מושכלת שמתבססת על מידע מהימן. פנו לגורם המייעץ-הרפואי שלכם, קבלו את כל המידע והמשיכו הלאה בתהליך אם תחפצו בכך.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ ללא עלות