דיקור סיני נגד התקרחות

במקרים בהם קיימת נשירה שלא הגיעה לקרחת מלאה ניתן להיעזר בדיקור – שיטה שלקוחה מהרפואה הסינית. דיקור סיני נגד התקרחות יתחיל באבחון שיתבצע על ידי מטפל מוסמך. באמצעות האבחון שכולל תשאול, אבחון לשון, אבחון דופק ובדיקת שיער (כאשר השיער דליל עשוי האדם לסבול מחולשה בכליות, כאשר השיער חסר ברק עשוי המטופל לסבול מחולשה בריאות וכו') יהיה ניתן לתכן את הטיפול המתאים.

טיפול שמאזן את הגוף

באמצעות דיקור סיני בהתקרחות ניתן לאזן את הגוף – נשירת השיער עשויה להעיד על חוסר איזון בגוף, השבת האיזון באמצעות הדיקור תסייע לאיזון המערכות הפנימיות, דבר שיגביר את זרימת הדם לקרקפת ויעצור את הנשירה. כתוצאה מחיזוק המערכות יוכל הגוף להצמיח שיער בריא – אפילו באזורים המתקרחים.

הרפואה המשלימה – לראות את האדם כמכלול ולטפל בשורש השיערה

במידה ובוחרים לנסות את הטיפול יש לפנות אל מטפל מוסמך שמתמחה בתחום ויודע כיצד לשלב בין דיקור, צמחי מרפא מתאימים ואביזרים שונים שתורמים לחיזוק הזקיקים. בהשוואה להשתלות שיער, שימוש בפאות ותוספות שיער, שימוש בכדורים שעשויים לגרום לתופעות לוואי וכו' מתמקד הדיקור הסיני בשורש הבעיה ובמצבו הנפשי והגופני של המטופל ולא גורם לתופעות לוואי. במקרים רבים תופסק או תראה האטה בקצב הנשירה, לאחר המתנה של חודשיים יהיה ניתן להבחין בצמיחה של שיער חדש.