איך בוחרים תספורת לקיץ?

השיער הוא חלק בלתי נפרד מהנראות הכללית של האדם. בדרך כלל בנים נוהגים לספר את השיער שלהם קצוץ או לגלח אותו לחלוטין, בעוד נשים אוהבות להתהדר בשיער ארוך ומלא. בקיץ הדבר הופך מעט מאתגר, שכן החום הישראלי עשוי לגרום לשיער להתלחלח בקלות ולהידבק לבגדים ולגב, וכך ליצור תחושה של אי נוחות. 

תספורת לקיץ זו תספורת שתואמת את תנאי מזג האוויר, ומשאירה את האדם שעוטה אותה בצורה נינוחה וטרנדית באותה נשימה. אם גם אתם מתלבטים באיזו תספורת לבחור לקיץ, הכתבה הזו היא בול בשבילכם. 

שיער קצר זה נהדר

נשים וגברים רבים מעדיפים שיער קצר בקיץ. מעבר לעובדה שזה משווה מראה רענן, סקסי ומסתורי, זה גם נוח במיוחד משום שלא נאלצים להסתרבל איתו בחום. כאמור, הלחות והחום הישראלי משפיעים אנושות על השיער, מותירים אותו יבש ומדובלל, ולכן יש צורך לחדש תספורת. אם אתם בכל זאת מעדיפים את השיער שלכם ארוך ושופע, כדאי להשתמש בכלי טיפוח שעשויים לסייע לטיפוח השיער ולהשאיר אותו מבריק, נקי ושופע.

תספורות קיץ לגברים

בקרב הגברים, טרנד תספורות הקיץ לגברים משתנה באופן מסחרר. עד לא מזמן הטרנד המוביל היה גילוח השיער מצדיו והשארת בלורית מחומצנת קדמית. מלבד השיער עצמו, האופנה מתבטאת גם בתספורת השפם והזקן. כיום תספורות הקיץ המובילות הן סגנון ההיפסטר (החלק העליון מסופר בכל מני אורכים), סגנון קצוץ וקרחת (בין אם מתוך רצון התחלתי ובין אם מכורח נשירה טבעית). תספורת קצרה לגבר צריכה להיות משופעת בין היתר מנתונים טבעיים, שכן אם גבר מקריח ייתכן ולא תהיה אפשרות לספר אותו בסגנון היפסטר. 

לא רק בקיץ: גברים מעדיפים שיער קצר

התספורות הקצרות עבור גברים לעולם לא יוצאות מהאופנה, והן עדיפות על מרביתם. למרות שהתחזוקה של תספורת קצרה היא אינטנסיבית יותר ודורשת ביקורים תכופים אצל הספר, היא עדיין נחשבת לנוחה וקלה יותר. הפנים שלהם גלויות, החפיפה של השיער אורכת שניות בודדות, ובעיקר אין שיער שעשוי להפריע ולגרום להזעה באזור המצח והרקות. 

מעבר לעניין הנוחות, יש חשיבות לרושם הראשוני שהשיער יוצר. למרות ששיער ארוך לגברים יוצר מראה סקסי ומעניין, הוא עשוי לצייר את האדם כמרושל ופרוע. מאידך, גבר בעל תספורת קצרה עושה רושם של אדם מסודר, אסתטי ורציני. עולמנו מושתת ברובו על רושם ראשוני, בין אם מדובר בעבודה או בדייט רומנטי, ולכן גברים מעדיפים תספורת שתקנה להם פאסון ותדמית רצינית ועסקית. 

התאמת התספורת למבנה הפנים

תספורות לקיץ צריכות להיות מותאמות גם כן למבנה הפנים. בקרב גברים למשל, מי שיש לו פנים עגולות מומלץ לבחור בתספורת חדה, לא נפוחה ובעלת זווית, כך שתעדן את הפנים העגולות. בקרב נשים, מי שיש לה פנים עגולות תוכל לבחור בתספורת הפיקסי, שנחשבת לתספורת קצרה וזוויתית.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ ללא עלות