יש לכם נשירת שיער או התחלה של התקרחות, לאיזה רופא אתם צריכים לפנות?

כאשר יש נשירת שיער אצל נשים וגברים כדאי ללכת לרופא עור אפילו אם נשירת השיער לא מוגברת וזאת כדי לאבחן ממה הנשירה נובעת, כמובן שיש מקרים שנשירת שיער יכולה להוביל להתקרחות.

יש כמה וכמה מקרים שבהם השיער יכול לנשור נשירה מזערית או מוגברת, נתחיל בזה שנשירת שיער היא דבר טבעי ואופייני מאוד, מידי יום ביומו אנחנו נפרדים מעשרות שיערות שעל ראשנו אך אם השיער אינו שב לצמוח אנחנו מתחילים לראות קרחות ויכול להיות שהנשירה מוגברת מאוד שאנחנו חייבים להיוועץ עם רופא עור.

קבעו תור לרופא עור אצל במרפאת קופת החולים שבה אתם מבוטחים ומיד תתחילו בסדרת בדיקות כדי לאמוד את מקורה של נשירת השיער יש כמה גורמים שאותם יבחן הרופא ובראש ובראשונה תשלחו לבדיקת דם מקיפה לראות אם חסר מרכיב כלשהו שיכול לגרם לנשירת השיער.

חלק מהגורמים לנשירת שאותם יאבחן הרופא:

1. חוסר וויטמינים שיכולים להיגרם מתזונה לא תקינה

2. מחלה כלשהי

3. תורשתיות – סיבה נפוצה לנשירת שיער והתקרחות נפוצה במיוחד בקרב יהודים.

4. מצב רוח נפשי.

5. הורמונים: הפרשות הורמונליות בגיל ההתבגרות או בהריון ולאחר לידה.

ועוד ועוד גורמים אפשריים שאותם יבחן הרופא, אם תם שואלים איזה רופא עדיף לנשירת שיער כמובן שזהו רופא העור, כמובן גם אצל נשים וגם אצל גברים, האם כדאי לפנות לרופא מומחה לנשירת שיער לנשים, התשובה לכך היא תלוי בכם, אפשר כמובן להיוועץ עם מומחים אך דעו כי יכול להיות שפגישה עם מומחה תדרוש ממכם הוצאה כספית נוספת, אך למבוטחי קופות חולים מגיע התייעצות עם רופאי מומחים מספר פעמים בשנה אז לפני שאתם קובעים עם רופא מומחה לנשירת שיער בדקו שהוא עובד עם קופת החולים שלכם במסגרת מתן יעוץ מומחה.

רופאי עור לנשירת שיער ניתנת ברשימת הרופאים המומחים מקופת החולים אך האם יש מה לעשות בנוסף לפגישת יעוץ עם רופא עור מומחה? כמובן שכן, יש כיום מכונים פרטיים שמאבחנים את מקורות נשירת השיער וההתקרחות ונותנים חוות דעת נוספת – כמובן חוות דעת זו אינה מחליפה ייעוץ עם רופא, אתם יכולים לפנות למרפאות שנותנות פתרונות לשימור שיער.

כתיבת תגובה