תרופות עוצרות נשירת שיער אצל גברים וככה מונעות התקרחות, נפרט לכם את כל מה שניתן לעשות באמצעות תרופות כדי לעצור את הנשירה.

גברים תופעת נשירת השיער לא מופיעה פתאום אלה מתרחשת בהדרגה, לאט לאט תוכלו לראות שיותר ויותר שיערות נשארות על המסרק או על הכרית ופתאום תראו דלילות במקומות שונים עד שתפנימו שאתם מקריחים, תופעת נשירת השיער אצל גברים היא לרוב תופעה תורשתית ויש לה גורם הניתן לנטרלו באמצעות תרופות וגם כדורים, ככה תוכלו לעצור את תופעת נשירת שיער.

 תרופות לטיפול בנשירת שיער

טיפול תרופתי לעצירת נשירת שיער גברית באמצעות כדורים: פרופסיה היא תרופה שניתנת באמצעות כדורים הטיפול התרופתי ניתן באמצעות כדורים הנחשבים מאוד יעילים בעולם של נשירת שיער גברית אך יש אתם בעיה אחת גדולה שמרבית מהגברים נמנעים מלקחת תרופה זו: תופעות לוואי, פרופסיה היא אומנם תרופה שעוזרת לכם בדבר אחד שהוא נשירת השיער אך יכולה לפגוע באזורים אחרים כגון: פוריות, תפקוד מיני ועוד ועוד, יש תחליפים לטיפול תרופתי זה ונפרט בהמשך.

תכשירי שיער כטיפול כתרופה לטיפול בנשירת שיער: לא ניתן להגדיר תכשירים למניעת נשירת שיער גברית כתרופה באופן מובהק אך יש כאלה הגורסים שכן, המומלץ והמוכר שבקבוצה זו הוא מינוקסי הקיים במינונים שונים 2% ו 5% של הרכיב הפעיל שאת האחוז הגבוהה הוא עבור טיפול בנשירת שיער גברית.

תרופות סבתא למניעת נשירת שיער גברית: קטגוריה זו של תרופות סבתא הוא לא בדיוק טיפול תרופתי כמו לקחת כדורים אך יש כמה טיפולים ותכשירים טבעיים שנמצאים בקטגוריה זו ונמצאו יעילים לחלק מהגברים כגון שימוש ב: שמן קיק, שמן זית, רוזמרין, מרווה ועוד…, הטיפול התרופתי המורכב מרכיבים טבעיים בלבד מבוסס על המרצת הדם באזורים שונים בגוף, ככה שהוא יגיע לאזור שורש השיערה ויעודד צמיחה, כמו כן חלק מהתכשירים משמשים יותר כתרופה לניקיון והגייה של אזור נקבוביות השיער.

טיפול בדיקור סיני כתרופה לנשירת שיער: גם לכאן הגיע הרפואה הסינית והיא מציעה טיפול באמצעות דיקור סיני כתרופה יעילה לפתרון נשירת שיער והתקרחות גברית.

שמפו למניעת נשירת שיער: גברים בבית המרקחת תוכלו למצוא תרופות ללא מרשם רופא המאפשרות שימוש חופשי וטיפול יום יומי בבעיית נשירת שיער, ניתן לקבל שמפו מהרוקח שנועד בדיוק לבעיה זו.

יש טיפולים תרופתיים יעילים יותר ויעילים פחות תלוי בתגובת הגוף שלכם ושונה מגבר לגבר, אנחנו ממליצים לקחת את התרופה הנכונה לאחר התייעצות עם רופא עוד שאבחן את מקור נשירת השיער והמציא לכם טיפל תרופתי יעיל עבורכם, אם טיפול מסוים לא עוזר אתם יכולים לעבור לטיפול אחר עד שתראו שנשירת השיער הפסיקה.

 

 

 

 

כתיבת תגובה