הקשר בין נשירת שיער לבין השתלת שיער במפרצים

כאשר מדברים על תרחיש התקרחות או נשירת שיער מדברים על שני דברים שונים אבל החדשות הטובות הן כי מי שסובל מבעיה של נשירת שיער יכול בהחלט לתקן אותה באמצעות השתלת שיער במפרצים. נשירת שיער נגרמת כתוצאה מכמה וכמה גורמים לרבות בעיות סביבתיות אבל אפשר בהחלט לטפל בה ולהשיב עטרה ליושנה באמצעות כמה פעולות שעליהן נדבר במאמר שלפניכם. 

נשירת שיער – למה זה קורה לי? 

אמצעי התקשורת מדברים על נשירת שיער כתוצאה מבעלי מקצוע המתיימרים למכור מוצרי ותכשירי שיער שאינם מפוקחים או לא מתאימים, תסרוקת הדוקה מדי, צמות, ראסטות, שיער ארוך מדי ועוד. כמו כן הבעיה מתרחשת גם במצבים של החלקות שיער שאינן מבוקרות, ניקוי הקרקפת וחפיפה לוקה בחסר יכולים להפוך את הבעיה לגרועה יותר. לצד זאת ישנם מצבים הקשורים בתזונה שאינה נכונה וחוסר וויטמינים החיוניים לשיער וחסרים בו. נשמע לכם מוכר? אלו הן רק חלק מהסיבות לעניין הנשירה שמציגה בין היתר גם שינויים הורמונליים אצל נשים ובפרט בזמן הריונן. 

השתלת שיער במפרצים כתוצאה מהתקרחות 

שלא כמו בעיית נשירת השיער, חוסר שיער במפרצים נגרם כתוצאה מהתקרחות וכאן ניתן למגר את הבעיה באמצעות השתלת שיער במפרצים. נכון להיום השתלת שיער במפרצים זו פעולה שכיחה ביותר בקרב הסובלים מהתקרחות או דילול השיער במקום. זה לא חדש, המפרצים וההתקרחות גורמים לדימוי עצמי ירוד, מראה מזדקן יותר ותחושה של פגימה במראה הכללי- איך אפשר לפתור את זה? באמצעות הליך ממוקד של השתלת שיער במקום החסר ניתן לא רק לצמצם את הפערים ולהעניק מראה מושלם למקום החסר. מפרצים עלולים להופיע בתחילת כאשר תתחיל ההתקרחות, לפעמים יהיה מדובר בשלב האחרון ולפעמים יהיה ניתן לראות את זה כבר בתחילת ההתקרחות ומשם למרכז הראש. כמו כן מופיעים המפרצים כתוצאה מלחץ נפשי ולעיתים אף מגורמים גנטיים משתנים. 

איך מבצעים השתלת שיער במפרצים? 

למען הסר ספק ולתשומת ליבכם, השתלת שיער במפרצים תתבצע אך ורק על ידי רופאים ולא על ידי טכנאים כפי שלעיתים נהוג לראות. יש כמה וכמה שיטות כאשר קיימות שיטות כמו FUE ושיטות כמו DHL לרבות שיטת FUT  כאשר הרעיון הוא לבצע את ההשתלה באזורי המפרצים. השתלה זו ארכת כמה זמן אבל במצב של מפרצים התהליך יהיה קצר יותר כמו כן חשוב לזכור כי מדובר באזור העלול להיות עמוק יותר – מה שעלול להשפיע על אורכו של הטיפול בסופו של דבר.

בסיכומו של דבר וכמו בכל הליך פולשני תופעות הלוואי תהיינה שונות, כמו כן תהיינה כמה מגבלות לרבות דרישה לחבישת מסיכה על הראש- זאת בכדי שהשערות שייתלו אותן לא תפגענה. כמו כן רצוי שלא להרטיב את הראש ולעשות הכול בכדי שהלחץ בקרקפת לא יהיה גדול מדי.

תוכן עניינים

לשיחת ייעוץ ללא עלות