כל מה שרציתם לדעת על משחה למניעת התקרחות או יותר נכון תמיסה למניעת התקרחות.

משחה למניעת התקרחות או בצורתה היותר נכונה: תמיסה למניעת התקרחות קיימת במספר מוצרים שמובילים את שוק מניעת נשירת שיער והתקרחות הקיימים בישראל. נתחיל במוצר הנפוץ ביותר ויש אומרים גם היעיל שהוא מינוקסי, תכשיר מנוקסי קיים בשתי צורות, מינוקסי 2 ומינוקסי 5 .

מוצרים למניעת התקרחות

יש הרבה מוצרים למניעת התקרחות, אך הסוד הוא להגיע למוצר הטוב ביותר, יש מוצרים טבעיים, ניתן לטפל בכדורים או במשחות שונות שנרקחו ע"י רוקחים, יש אחוזי לכל תכשיר ומשחה יש אחוזי הצלחה שונים אך אנחנו רוצים לחדד כאן נקודה מאוד חשובה, אנחנו לא משווקים של מינוקסי אבל בכל זאת הנתונים לא משקרים מבחינת השימוש של משחה זו, היא מאוד נפוצה ונמכרת בישראל וכנראה לא סתם, היא לא הייתה מומלצת ע"י כל כך הרבה אנשים אם היא לא הייתה יעילה.

האם יש טיפולים למניעת התקרחות יותר יעילים ממשחות ומתכשירים שונים ?

משחה למניעת התקרחות או כדורים עושים את העבודה אך לפעמים יש תופעות לוואי או שהאפקט של הטיפול נעלם אחרי שמפסיקים את השימוש בתכשיר, אנחנו רוצים לספר לכם על טיפול כן מומלץ שמתשמישם ברכיבים הפעילים של מינוקסי והוא במקום למרוח את המשחה על הראש, החומר הפעיל מותז במהירות עצומה לשורש השיערה ואינו נחסם ע"י גורמים שונים בקרקפת, הטיפול יעיל ביותר ומומלץ בחום, אז אל תמרחו את המשחה לבד על הראש, תנו למומחים עם טכנולוגיה חדשנית לבצע את העבודה בשבילכם.

כתיבת תגובה