גברים כאשר השיערות שנושרות לא צומחות שוב אתם בתהליך התקרחות, יש דרכים למנוע אותו.

איך למנוע התקרחות אצל גברים? זאת שאלה שיש עליה הרבה תשובות, כי קיימות הרבה דרכים כדי לעצור את ההתקרחות ולמנוע אותה, אנחנו נפרט כאן את כל השיטות כיצד ניתן למנוע ולעצור התקרחות גברית אבל לפני זאת נסביר ממה ההתקרחות נגרמת.

ההתקרחות בדרך כלל נגרמת מהיווצרות של דיהידרוטסטוסטרון – DHT שהוא חומר המדכא צמיחת שיער המופרש על ידי הורמון, לאחר שהשיערות נושרות ויכולות להיות לכך סיבות רבות הן לא יצמחו שוב בגלל ה DHT וככה מתחילה להיווצר קרחת.

למנוע התקרחות פירושה לדלל את ה DHT כמה שיותר ובמקביל לברר מהם הגורמים לנשירת שיער ולטפל בהן, בשילוב של טיפולים אלו תוכלו למנוע מהראש להקריח, אם אתם רוצים למנוע מהשיער מלנשור ולהקריח יש כמה פעולות שעליכם לעשות, כמובן דרכי הטיפול צריכים להיות בהתייעצות עם רופא מטפל כי שי טיפולים למניעת התקרחות גברים שדורשים מרשם.

מניעת התקרחות גברית באמצעות תמיסה:

יש כיום בשוק תמיסות שניתן למנוע באמצעותן התקרחות גברית כדוגמת: מינוקסי, פורקפיל, רוטס HR, תמיסות אלה מרחיבות את כלי הדם ומגרה את השכבה החיצונית של זקיק השיערה, התמיסה הנפוצה ביותר בישראל היא מינוקסי ונעשה בה שימוש נרחב.

מניעת התקרחות דרך מכוני אסתטיקה:

בגלל שתופעת ההתקרחות ונשירת השיער אצל גברים היא נרחבת ביותר ויש לה שוק ודרישה לטיפולים ומניעת המצב הקיים קמו הרבה מכוני אסתטיקה שמטפלים בתופעה, המכון הבולט לאסתטיקה וטיפולי הסרת שיער בלייזר – יש הכניס שיטה חדשה ומהפכנית בתחום שימור השיער ומניעת התקרחות, הטיפול מבוסס על החומר הפעיל בתמיסת מינוקסי, בעזרת התזת החומר באמצעים מיוחדים במהירות רבה ישירות לזקיק השיערה התוצאות הרבה יותר טובות מאשר הייתם צריכים למרוח את המינוקסי בעצמכם, אנחנו ממליצים בחום על טיפול זה.

האם ניתן למנוע נשירת שיער באמצעות כדורים?

התשובה לכך היא כן, יש כדורים שמונעים נשירת שיער כדוגמת: פרופסיה. כדורי פירופסיה הם יעילים במיוחד וניתנים על ידי מרשם רופא, כדורי פרופסיה מונעים התקרחות על ידי הורדת ההורמון ה DHT אך לכדורים אלה תופעות לוואי ולכן יש להיוועץ עם רופא ולקבלת המרשם.

הקפידו על תזונה נכונה וככה הימנעו מהתקרחות.

יש מקרים שבהם קרחת מופיעה בגלל חוסר ויטמינים הנמצאים במאכלים מסוימים, חוסר בברזל ובאבץ מרמה מסוימת יכול לגרום לנשירת שיער והתקרחות, לכן הקפידו על תזונה נכונה שוויטמינים ומרכיבים אלה נמצאים שם כמו כן נתן ע"י בדיקת דם לראות מה חסר ולהשלים באמצעות וויטמינים.

כתיבת תגובה